Firma kurierska Siódemka nadal będzie sponsorem tytularnym klubu LTS Legionovia. Nowa umowa obowiązuje w sezonie 2012/2013 i przewiduje możliwość przedłużenia jej na kolejne lata. Siódemka Legionovia po raz pierwszy w swojej historii zagra w najwyższej klasie rozgrywkowej. W walce o tytuł Mistrza Polski zadebiutuje przeciwko obrońcy trofeum – najlepszej drużynie poprzedniego sezonu – zespołowi Atomu Trefl Sopot.
Siódemka Legionovia, jako pierwsza drużyna w historii żeńskiej siatkówki w Polsce pokonała w przeciągu dwóch lat dwa szczeble ligowej rywalizacji (odpowiedniki III i II ligi), dzielące ją od najwyższej klasy rozgrywkowej. Oba awanse były bezdyskusyjne (pierwszy z kompletem zwycięstw).
- W dzisiejszym sporcie nie ma możliwości osiągania długofalowych sukcesów bez odpowiedniego wsparcia - mówi Marek Bąk, Wiceprezes Siódemka Legionovia. Współpraca ze sponsorem tytularnym - firmą kurierską Siódemka - pozwoliła nam realnie myśleć o budowaniu silnego zespołu, który, jeśli jeszcze nie w tym sezonie, to już w następnych, nawiąże walkę z najlepszymi w kraju.
Drużyna pod koniec lipca rozpoczęła przygotowania do nowego sezonu. W treningach uczestniczą nowe zawodniczki. Do zespołu dołączyła brązowa medalistka Mistrzostw Europy z 2009 roku Anna Witczak, a także reprezentantki Białorusi Natasza Maciejczyk oraz Kristina Michajlenko. Ponadto, w drużynie zadebiutuje Małgorzata Cieśla oraz Bułgarka Gergana Marinowa.
Plan na najbliższy sezon przewiduje zebranie cennych doświadczeń w starciach z najlepszymi drużynami kobiecej siatkówki. Ze względu na naszego sponsora tytularnego plan minimum to oczywiście 7 miejsce na zakończenie sezonu – mówi się Marek Bąk. Ten sezon będzie jednak bardzo trudny. Siatkarska Ekstraklasa to przecież dla większości z nas zupełnie nowe doświadczenie – dodaje.
Pierwszy mecz ligi odbędzie się już w październiku. W legionowskiej Arenie – jednej z najnowocześniejszych hal w Polsce – przeciwnikiem Siódemki będzie aktualny mistrz kraju Atom Trefl Sopot.
- Bez wątpienia będzie to wielkie wydarzenie dla wszystkich osób związanych z legionowską siatkówką, także dla nas sponsorów - mówi Marcin Kruszyński, PR Manager Siódemki. Doskonale rozumiemy, że sponsoring wykracza poza działania stricte biznesowe i nie bilansuje się tylko w wymierny sposób. Dlatego duże znaczenie przykładamy do relacji z całym otoczeniem klubu. Zależy nam na krzewieniu sportowych idei – fair play, zespołowej rywalizacji czy szeroko pojętej kultury fizycznej. Szanujemy i wspieramy także tożsamość samego klubu. W nadchodzącym sezonie przygotowaliśmy dla kibiców szereg niespodzianek, które z jednej strony pomogą im wspierać ukochaną drużynę, a z drugiej będą powodem do czysto „kibicowskiej” dumy.
(źr. Siódemka SA)