Dodaj ogłoszenie o pracy


Siódemka sponsorem drużyny siatkarek z Legionowa

Firma kurierska Siódemka nadal będzie sponsorem tytularnym klubu LTS Legionovia. Nowa umowa obowiązuje w sezonie 2012/2013 i przewiduje możliwość przedłużenia jej na kolejne lata. Siódemka Legionovia po raz pierwszy w swojej historii zagra w najwyższej klasie rozgrywkowej. W walce o tytuł Mistrza Polski zadebiutuje przeciwko obrońcy trofeum – najlepszej drużynie poprzedniego sezonu – zespołowi Atomu Trefl Sopot.

 

Siódemka Legionovia, jako pierwsza drużyna w historii żeńskiej siatkówki w Polsce pokonała w przeciągu dwóch lat dwa szczeble ligowej rywalizacji (odpowiedniki III i II ligi), dzielące ją od najwyższej klasy rozgrywkowej. Oba awanse były bezdyskusyjne (pierwszy z kompletem zwycięstw).
- W dzisiejszym sporcie nie ma możliwości osiągania długofalowych sukcesów bez odpowiedniego wsparcia - mówi Marek Bąk, Wiceprezes Siódemka Legionovia. Współpraca ze sponsorem tytularnym - firmą kurierską Siódemka - pozwoliła nam realnie myśleć o budowaniu silnego zespołu, który, jeśli jeszcze nie w tym sezonie, to już w następnych, nawiąże walkę z najlepszymi w kraju.

 

Drużyna pod koniec lipca rozpoczęła przygotowania do nowego sezonu. W treningach uczestniczą nowe zawodniczki. Do zespołu dołączyła brązowa medalistka Mistrzostw Europy z 2009 roku Anna Witczak, a także reprezentantki Białorusi Natasza Maciejczyk oraz Kristina Michajlenko. Ponadto, w drużynie zadebiutuje Małgorzata Cieśla oraz Bułgarka Gergana Marinowa.
Plan na najbliższy sezon przewiduje zebranie cennych doświadczeń w starciach z najlepszymi drużynami kobiecej siatkówki. Ze względu na naszego sponsora tytularnego plan minimum to oczywiście 7 miejsce na zakończenie sezonu – mówi się Marek Bąk. Ten sezon będzie jednak bardzo trudny. Siatkarska Ekstraklasa to przecież dla większości z nas zupełnie nowe doświadczenie – dodaje.
Pierwszy mecz ligi odbędzie się już w październiku. W legionowskiej Arenie – jednej z najnowocześniejszych hal w Polsce – przeciwnikiem Siódemki będzie aktualny mistrz kraju Atom Trefl Sopot.


- Bez wątpienia będzie to wielkie wydarzenie dla wszystkich osób związanych z legionowską siatkówką, także dla nas sponsorów - mówi Marcin Kruszyński, PR Manager Siódemki. Doskonale rozumiemy, że sponsoring wykracza poza działania stricte biznesowe i nie bilansuje się tylko w wymierny sposób. Dlatego duże znaczenie przykładamy do relacji z całym otoczeniem klubu. Zależy nam na krzewieniu sportowych idei – fair play, zespołowej rywalizacji czy szeroko pojętej kultury fizycznej. Szanujemy i wspieramy także tożsamość samego klubu. W nadchodzącym sezonie przygotowaliśmy dla kibiców szereg niespodzianek, które z jednej strony pomogą im wspierać ukochaną drużynę, a z drugiej będą powodem do czysto „kibicowskiej” dumy.

(źr. Siódemka SA)

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.