Dodaj ogłoszenie o pracy


Wirtualne targi transportu i logistyki z Renault Trucks

Na czerwcowych wirtualnych targach transportu i logistyki wystąpił Renault Trucks. Była to pierwsza w pełni wirtualna wystawa poświęcona tematyce transportu i logistyki. Francuski producent zaprezentował Rozwiązania Optifuel, Optifleet oraz ofertę Clean Tech. Renault Trucks, pionier w dziedzinie aplikacji na smartphony oraz aktywny użytkownik mediów społecznościowych po raz kolejny pokazał swoje zaangażowanie w rozwój nowoczesnych technologii.


Pierwsza  internetowa wystawa dedykowana sektorowi transportu i logistyki była nie tylko świetną okazją do promocji marki, ale także do nawiązania dialogu z klientami. Każdy, kto chciał wziąć udział w targach, miał taką możliwość niezależnie od czasu i miejsca na ziemi w którym się właśnie znalazł. Uczestnicy wirtualnej wystawy mogli nie tylko zapoznać się z produktami Renault Trucks, ale także porozmawiać z przedstawicielami firmy dzięki stworzonym specjalnie na tę okazję komunikatorom.


Tematyka “Stoiska” Renault Trucks skupiła się wokół czterech zagadnień. Pierwsze dwa dotyczyły Rozwiązań Optifuel pomagających zredukować zużycie paliwa oraz narzędzia Optifleet, które służy do monitorowania i zarządzania flotą. Dużo miejsca poświęcono także tematyce pojazdów Clean Tech wykorzystujących alternatywne źródła energii. Przy takiej okazji nie można było nie wspomnieć o innowacyjnych dokonaniach Renault Trucks w zakresie aplikacji na smartphone, a konkretnie o Time Book, czyli ewidencji czasu pracy XXI wieku, NavTruck, pierwszej aplikacji z nawigacją GPS i wskazówkami głosowymi na iPhone i Android przygotowanej specjalnie dla pojazdów ciężarowych oraz Deliver Eye, aplikacji umożliwiającej robienie i wysyłanie zdjęć oznakowanych współrzędnymi georgaficznymi, datą i godziną, co może być niezwykle przydatne w przypadku przewożenia uszkodzoengo ładunku.


Renault Trucks chętnie angażuje się w rozwój nowoczesnych technologii, dzięki którym stale podnosi się jakość pracy kierowców i właścicieli firm transportowych.
(źr. Renault Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.