Konto pracodawcy


240 miejsc pracy w nowym magazynie centralnym PepsiCo w Mszczonowie

Trwają ostatnie prace na terenie budowy centralnego magazynu dla PepsiCo w Mszczonowie, gdzie światowy lider w produkcji artykułów spożywczych i napojów postanowił skonsolidować swoje procesy logistyczne i magazynowe w Polsce. W nowym centrum logistycznym zatrudnienie znajdzie około 240 pracowników.  Otwarcie zaplanowane zostało na przełomie I i II kwartału 2020 roku.

Nowy magazyn w Mszczonowie zajmie powierzchnię 58 tys. m2 i będzie największym w Polsce obiektem w sieci dystrybucyjnej PepsiCo. Zarządzaniem magazynem zajmie się ID Logistics, z którym PepsiCo współpracuje od 2017 roku. ID Logistics zarządza też centrum dystrybucyjnym PepsiCo w Grodzisku Mazowieckim, z którego realizowane są dostawy krajowe do sieci handlowych i eksportowe do krajów Europy Wschodniej.
Za przygotowanie i uruchomienie operacyjne nowego magazynu odpowiada specjalnie powołana grupa projektowa złożona z ekspertów PepsiCo oraz ID Logistics. W skład grupy projektowej wchodzi 14 zespołów złożonych z ponad 50 osób, w tym doświadczonych managerów oraz specjalistów z działów operacji magazynowych i dystrybucyjnych, jakości, IT, a także działu personalnego, prawnego oraz finansowego.
– Budowa magazynu centralnego w Mszczonowie jest przykładem bardzo dobrej współpracy między inwestorem – firmą P3, wykonawcą budowlanym – KAJIMA, podmiotem zarządzającym – ID Logistics, a władzami lokalnymi. Już wkrótce produkty PepsiCo wyruszą z Mszczonowa do naszych klientów w Polsce oraz za granicą - powiedział Bernard Wierzbik, dyrektor działu obsługi klienta i logistyki na Europę Centralną w PepsiCo.

240 miejsc pracy

Kluczowym etapem przygotowań do uruchomienia operacyjnego magazynu jest proces rekrutacji i przeszkolenia nowej załogi, zespół której złożony będzie z magazynierów, operatorów wózków wysokiego składowania, pracowników administracyjnych, specjalistów i menadżerów.
– Proces rekrutacji już trwa, i co dla nas ważne, widzimy bardzo duże zainteresowanie wśród kandydatów. Chcielibyśmy, aby dołączyli do nas ludzie z pasją, otwarci na nowe wyzwania, z doświadczeniem i ci, którzy dopiero rozpoczną karierę w tej branży. Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym przejrzysty system nagród i bogaty pakiet socjalny. Pracownikom zapewniamy szkolenia i udział w kompleksowym, dedykowanym procesie wdrożenia do pracy w nowym zespole – powiedziała Małgorzata Hornig, dyrektor HR, ID Logistics.

Pojawia się zatem ciekawa oferta dla wszystkich zainteresowanych podjęciem pracy w logistyce. Do obsługi magazynu poszukiwani są przede wszystkim magazynierzy i operatorzy wózków widłowych, a także kierownicy operacyjni, liderzy zespołów, pracownicy administracji magazynowej, działu technicznego. Szczegóły ofert pracy znaleźć można na portalu: https://www.id-logistics.com/pl/kariera/oferty-pracy-2/

Magazyn centralny to kluczowy element realizowanego przez PepsiCo projektu modernizującego system magazynowy wyrobów gotowych w Polsce. Łącznie w magazynie będzie można składować 65 tys. palet, a wysokość robocza hali magazynowej wyniesie 12 m, czyli o 2 m wyżej niż standardowa, co zwiększy powierzchnię i ilość miejsc paletowych. Dziennie magazyn opuści 4 tys. palet, natomiast w ciągu doby będzie tu przyjeżdżać i wyjeżdżać łącznie ok. 300 pojazdów, których obsługa realizowana będzie przez 97 doków (bram).

(źr. Pepsico)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
Osoby fizyczne mają złożyć PIT do 30 kwietnia, odroczenia płatności dla pracoda ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
Nadal nie zlikwidowano barier w rozwoju transportu intermodalnego – alarmuje NIK
Cena ropy naftowej… poniżej zera – co dalej?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
Darmowa platforma Clicktrans dla transportu przesyłek pomocowych dla szpitali
Fracht FWO realizuje kolejne dostawy z Polski do USA dla elektrowni wiatrowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC