Dodaj ogłoszenie o pracy


Rohlig SUUS Logistics uruchamia nowe połączenia drogowe z Czech

Rohlig SUUS Logistics otwiera dwie bezpośrednie linie drobnicowe z Brna do Sofii oraz do Bukaresztu. Dzięki dobrze rozwiniętej sieci połączeń operatora w całej Europie oraz centrom logistycznym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, te trasy mogą również pełnić istotną rolę w łańcuchach dostaw dla firm z północnej i zachodniej części kontynentu.

W serwisie do Bułgarii, jak i Rumunii, SUUS zapewnia regularne wyjazdy raz w tygodniu z transit time od 48 do 72 godzin. W przypadku linii łączącej Brno z Sofią operator oferuje również możliwość dostarczenia towarów do Gruzji. Z kolei druga trasa prowadzi ze wspomnianego czeskiego miasta do Bukaresztu, przez Kluż. Ten serwis jest rozwijany dzięki współpracy oddziałów Rohlig SUUS Logistics w Czechach i Rumunii.

– Obserwujemy rosnące zainteresowanie klientów rynkami Bałkanów czy Europy Południowo-Wschodniej. Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie dwóch nowych linii drobnicowych w tym kierunku z Czech, które również stanowią doskonały hub logistyczny dla Europy Północnej i Zachodniej. Dzięki temu trasa może być atrakcyjnym połączeniem dla firm z tych części kontynentu – mówi Piotr Szałkiewicz, European Road Network Director w Rohlig SUUS Logistics. – W Rohlig SUUS Logistics konsekwentnie wzmacniamy naszą pozycję w transporcie drogowym drobnicowym. Stale rozszerzamy nasze połączenia na terenie całej Europy. W ciągu ostatnich dwóch lat uruchomiliśmy regularne połączenia m.in. do Hiszpanii, Skandynawii, Ukrainy czy krajów bałtyckich. Kluczowym czynnikiem wpływającym na efektywność naszego transportu jest sieć magazynów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którą również nieustannie rozwijamy – dodaje.
Firma posiada centra logistyczne w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii oraz od niedawna na Węgrzech. W Brnie, skąd realizowany jest serwis, SUUS zarządza obiektami o łącznej powierzchni 12 500 metrów kwadratowych. Oprócz frachtu drogowego oferuje tam również pełen wachlarz rozwiązań z zakresu logistyki kontraktowej, w tym magazynowanie towarów, usługi VAS (np. co-packing i etykietowanie) oraz magazyn czasowego składowania.

– Dotychczas oferowaliśmy połączenia drobnicowe do Europy Południowej i Wschodniej, m.in. do Turcji, Grecji czy Włoch. W przeszłości towary do Bułgarii i Rumunii były konsolidowane na naszym terminalu w Krakowie. Nowe linie z Brna do Sofii i Bukaresztu znacznie zwiększają nasze możliwości operacyjne w tym regionie i skracają czas przewozu. Na efektywność naszych usług istotnie wpływa odpowiednio rozwinięta infrastruktura transportowa w Europie, w tym kluczowe trasy takie jak E60, E65, E68 i E75, łączące Czechy z regionem naszych nowych linii – mówi Pavel Vrajík, International Road Freight Director w Rohlig SUUS Logistics.
Nowo otwarte połączenia drobnicowe Rohlig SUUS Logistics mogą również stanowić istotną część globalnych łańcuchów dostaw firm. Dzięki kompleksowym usługom logistycznym operator może wspierać klientów działających w regionie Europy Południowo-Wschodniej w imporcie lub eksporcie towarów z Azji, Ameryki Łacińskiej czy USA.

(źr. Rohlig Suus Logistics)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.