Konto pracodawcy


GEFCO Polska uruchamia regularne przewozy do Maroka

GEFCO Polska wprowadza regularne przewozy ładunków częściowych z Polski do Maroko. Transporty na tej jednej z najdłuższych tras drogowych przez Europę odbywają się trzy razy w tygodniu. Dodatkowo możliwa jest realizacja pilnych zleceń (time-critical) z wykorzystaniem transportu lotniczego.

Maroko jest dla Polski coraz ważniejszym partnerem gospodarczym. Wartość wymiany handlowej przekracza 3 mld PLN, w tym około 1,3 mld PLN stanowi eksport towarów z Polski. Czas tranzytu terminal-terminal między Polską a oddziałem GEFCO w Tangerze wynosi od 4 do 9 dni roboczych. Dostawa towaru do odbiorcy ostatecznego odbywa się po zakończeniu wszystkich procedur celnych, co zajmuje od 1 do 3 dni roboczych w zależności od destynacji. Transport dedykowany jest  ładunkom częściowym (LTL/ PTL) od 2 do 8 metrów ładunkowych (ldm) o wadze od 2 do 14 ton. Większe transporty realizowane są przez operatora w ramach indywidualnych dostaw.

GEFCO Polska w ramach regularnych połączeń drobnicowych i częściowych zapewnia możliwość codziennego odbioru ładunków z terenu całego kraju, ich konsolidację do 20 europalet (8 ldm) w dwóch oddziałach w Psarach koło Katowic oraz w Kątach Wrocławskich. Z tego rozwiązania w szczególności korzystają firmy produkcyjne, które na bieżąco wysyłają produkty z zakładu i w ten sposób unikają kosztów jakie ponosiłyby w przypadku wysyłek pojedynczych palet.

(źr. GEFCO Polska)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
Osoby fizyczne mają złożyć PIT do 30 kwietnia, odroczenia płatności dla pracoda ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
Nadal nie zlikwidowano barier w rozwoju transportu intermodalnego – alarmuje NIK
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
Darmowa platforma Clicktrans dla transportu przesyłek pomocowych dla szpitali
Fracht FWO realizuje kolejne dostawy z Polski do USA dla elektrowni wiatrowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC