Dodaj ogłoszenie o pracy


Grupa Raben TOP MARKĄ 2022

Grupa Raben ponownie (po dwóch latach) zdobyła tytuł TOP MARKA. Firma znalazła się w XV edycji zestawienia magazynu PRESS i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jako jeden z 50 najsilniejszych medialnie brandów i lider rankingu branżowego „Transport i logistyka”.

Grupa Raben, zajmując najwyższe miejsce w rankingu w kategorii „Transport i logistyka”, trafiła do grona marek najbardziej obecnych w mediach, reprezentujących 50 branż. Co istotne, pozycja w klasyfikacji uwzględnia impact, który informuje o zasięgu publikacji, jak również indeks sentymentu, dotyczący jej wydźwięku – ma zatem wymiar zarówno ilościowy, jak i jakościowy. Statuetki zostały rozdane podczas uroczystej gali w Warszawie, a nagrodę w imieniu Grupy Raben odebrała Jolanta Sawińska, dyrektor regionu, Raben Logistics Polska.

Podobnie jak w poprzednich latach zestawienie objęło 500 brandów w ramach 50 branż. W tegorocznej, jubileuszowej edycji analizie poddano 70 mln materiałów: ponad 2 mln publikacji w prasie, 14 mln w Internecie i 54 mln postów na ogólnodostępnych profilach na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube, które ukazały się od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 roku.
- W czasach, gdy dostęp do mediów i samodzielne kreowanie informacji są łatwiejsze niż kiedykolwiek, każde pozytywne działanie marki, ale i każda wpadka są błyskawicznie nagłaśniane. Grupa Raben dąży do doskonałości w zakresie jakości świadczonych usług, relacji z interesariuszami i przedsięwzięć realizowanych w ramach zrównoważonego rozwoju. Cieszymy się, że już kolejny rok znajduje to odzwierciedlenie w mediach tradycyjnych i społecznościowych – skomentowała Klaudyna Polanowska-Skrzypek, Group PR manager Grupy Raben.

(źr. Grupa Raben)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.