Konto pracodawcy


Wspieraj polskie firmy - #zacznijod590

Blisko połowa firm, w warunkach kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa, utrzyma stabilność finansową najwyżej 2-3 miesiące. Co siódma firma, jest w stanie wytrwać do 4 tygodni, a część już nie daje rady.  Globalna organizacja GS1, wspierająca handel w 150 krajach na świecie, najbardziej znana z kodu kreskowego, zainicjowała kampanię #zacznijod590, promującą firmy będące Uczestnikami Systemu GS1 w Polsce.

Obecnie w Systemie GS1 w Polsce znajduje się już 26 300 przedsiębiorstw, których działalność obejmuje wiele sektorów. Organizacja GS1 zachęca do zapoznania się z produktami i usługami, które oferują Uczestnicy Systemu GS1 oraz do udziału w akcji #zacznijod590, dzięki której można w łatwy sposób sprawdzić źródło pochodzenia produktów i wspierać lokalne przedsiębiorstwa. Wystarczy sprawdzić trzy pierwsze cyfry kodu kreskowego i wybrać te, które wskazują na towar pochodzący od polskiego producenta lub dystrybutora.

Organizacja GS1 promuje firmy, które zgłoszą udział w kampanii, w swoich kanałach komunikacji oraz w mediach. - To kolejna nasza inicjatywa na trudne czasy. Pragniemy podzielić się dobrymi przykładami i energią. Równolegle priorytetowo traktujemy wszystkie firmy, które do tej pory nie były Uczestnikami Systemu GS1. Jest okazja, aby także one sięgnęły po korzyści płynące ze standardów GS1 – komentuje Aleksander Niemczyk, prezes zarządu GS1 Polska.

- Ze względu na stan epidemii większość sklepów stacjonarnych została zamknięta. Możliwa jest jednak sprzedaż on-line. GS1 Polska przygotowało narzędzia oraz poradniki edukujące, jak skutecznie sprzedawać w Internecie - mówi Elżbieta Hałas, członkini zarządu GS1 Polska.

Materiały dotyczące sprzedaży na platformach typu marketplace umieściliśmy w dedykowanej zakładce. Dostępne są tam porady dotyczące platform sprzedażowych firm Amazon, Google, eBay czy Carrefour: https://www.gs1pl.org/o-nas/ecommerce/sprzedaz-na-marketplace

Więcej informacji na temat kampanii znajduje się tu: https://www.gs1pl.org/zacznijod590 

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
Wieziesz ładunek do UK – pamiętaj o akredytacji w Border Force
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Fakty i mity o wykorzystaniu robotyzacji procesów w Przemyśle 4.0
reklama
230 boxów EETS zdało egzamin – po pierwsze wygoda, a po drugie ekspansja na kolejne kraje
Intermodal cały czas na wzroście, mimo że globalne problemy osłabiają rozwój tego rynku
Jak wyniki wyborów w USA wpłyną na globalny rynek nieruchomości przemysłowych?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DHL Express zrealizował już 50 lotów dostarczając szczepionki na COVID-19
Euro 6D ISC-FCM – nowa norma dla pojazdów - czy TSL ma się jej bać?
Circle K oraz PCK zorganizowali świąteczną opieką seniorów w całej Polsce
DPD Polska realizuje jedno z największych zamówień na auta elektryczne w Polsce
Dachser zrealizował 100 czarterowych lotów cargo w 2020 roku
CEVA Logistics kontynuuje ekspansję w Afryce i wzmacnia obecność w kolejnych dwóc ...
Fracht FWO zakończył rok 2020 świetnym wynikiem w project cargo i zapowiada dynami ...
Grupa Raben partnerem logistycznym Szlachetnej Paczki
Zimowy atak na K2 w ramach wyprawy InPost - #GorzkowskaInPostK2Winter
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC