Konto pracodawcy


Koleje Mazowieckie poszukują chętnych na szkolenie na licencję maszynisty

Koleje Mazowieckie, aby przeciwdziałać powiększaniu się luki pokoleniowej, od 2012 r. systematycznie organizują szkolenia na licencję oraz świadectwo maszynisty. Do tej pory przewoźnik wyszkolił i zatrudnił około 340 absolwentów, ale to wciąż za mało. Pod koniec sierpnia kończy się 13. edycja szkolenia na licencję maszynisty, a Koleje Mazowieckie już szukają kandydatów na kolejną 14. edycję, która rozpocznie się w październiku 2019 r.

Osobom, które zdecydują się na kurs firma oferuje pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się spółce, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, szeroki pakiet świadczeń socjalnych, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego. Ponadto ci, którzy uzyskają wynik pozytywny z egzaminu niezbędnego do uzyskania licencji maszynisty otrzymają propozycję zatrudnienia w Spółce KM, i już na podstawie umowy o pracę, dalszego szkolenia na świadectwo maszynisty.

Szkolenie na maszynistę pojazdu trakcyjnego łącznie (licencja oraz świadectwo) trwa około 20 miesięcy. Aby móc ubiegać się o zakwalifikowanie na kurs na licencję, który trwa dwa miesiące należy mieć m.in.: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, ukończone 18 lat, być odpowiedzialnym, dokładnym, dyspozycyjnym, posiadać dobrą organizację pracy i wysoką odporność na stres. Ale najważniejsze mieć stan zdrowia wymagany dla oferowanego stanowiska pracy. Kandydat na szkolenie pokrywa całkowity jego koszt w wysokości 5000 zł + koszt badań lekarskich ok. 460 zł. Maszynista pojazdu trakcyjnego to zawód z tradycją i przyszłością, na który wciąż jest duże zapotrzebowanie. Zdobycie uprawnień do kierowania pojazdem kolejowym to obecnie dobra inwestycja w swoją karierę zawodową.
Koleje Mazowieckie stworzyły własny, specjalistyczny ośrodek szkoleniowy z nowoczesnym symulatorem pojazdu kolejowego EN76, własnymi podręcznikami, własną wykwalifikowaną kadrą i niezbędną infrastrukturą (sale szkoleniowe, nowoczesny tabor kolejowy, hale naprawcze itp.). Wraz z dostawą nowych pojazdów FLIRT, ośrodek powiększy się o kolejny nowoczesny symulator.

Szczegółowe informacje o kursie można znaleźć na stronie www.mazowieckie.com.pl w zakładce „strefa partnerów – szkolenia”.

(źr. Koleje Mazowieckie)

kobiety w logistyce
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Koronawirus: Jakie wyzwania stoją przed pracownikami?
Holandia wprowadza obowiązek zgłaszania pracowników delegowanych w kabotażu
Duńska płaca minimalna obejmie transport kombinowany i kabotaż
Eksport alkoholi do Rosji - Hillebrand o wymogach i znalezieniu kontrahenta
Pakiet mobilności - jeszcze kilka wskazówek
FedEx Express opublikował zestaw wytycznych dla rowerzystów
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Koronawirus wymusi uregulowanie prawne pracy zdalnej?
Czy Covid-19 wpływa na sektor nieruchomości przemysłowo - logistycznych?
Spadki cen ropy naftowej – czy paliwo na stacjach będzie tańsze?
Wpływ koronawirusa na e-commerce
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Lublin w czołówce miast CEE
GEFCO Polska uruchamia regularne przewozy do Maroka
Omega Pilzno zwiększa flotę o 50 nowych ciągników siodłowych
MLP Group wypracowało blisko 130 mln zł zysku netto
Rossmann otwiera magazyn dystrybucyjny w Panattoni Park Warsaw South Janki
Poczta Polska ogranicza działanie placówek w związku z koronawirusem
Korean Air uruchomiło połączenie cargo na trasie Seul-Budapeszt
Praca w magazynach coraz bardziej komfortowa
CEVA Logistics operatorem logistycznym Airbusa
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC