Konto pracodawcy


Hillebrand przejmuje kolejną firmę z rynku logistyki dla branży beverage

Hillebrand, globalny operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze branży beverage, ogłosił przejęcie kolejnej firmy - Unedecom, wiodącego portugalskiego dostawcy usług logistycznych w zakresie transportów masowych płynów i produktów suchych. Dzięki tej akwizycji, Hillebrand umacnia pozycję nie tylko na rynku iberyjskim, ale też wzmacnia światowe łańcuchy dostaw w zakresie usług end-to-end.

Hillebrand, przejmując Unedecom, potwierdził tez silne zaangażowanie w kolejne inwestycje, tym samym umacniając swoją globalną sieć logistyczną i ofertę usług dla całej branży napojów alkoholowych oraz soków. - Nieustannie poszukujemy nowych możliwości rozszerzania naszej globalnej oferty usług dla klientów - mówi Cees van Gent, CEO i prezes zarządu Hillebrand. - Silna pozycja Unedecom na Półwyspie Iberyjskim, w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i osiągnięciami w transporcie masowym napojów, innych niż niebezpieczne, stanowi dla nas wyjątkową szansę na wzmocnienie zespołów i usług.

Unedecom łącząc się z Hillebrand pozyskał doświadczonego partnera, jakim jest Hillebrand, co ułatwi mu rozszerzenie działalności. - Dzięki połączeniu z Hillebrand zapewniamy pracownikom i klientom nowe możliwości rozwoju - mówi Miguel van Uden, założyciel Unedecom, który budował ją przez ostatnich 25 lat. Reprezentujący obecny zarząd Unedecom, Catarina van Uden i Goncalo Correia de Sa, podkreślają - Hillebrand reprezentuje to, co jest najlepsze w branży, ma podobną kulturę i sposób myślenia, jeśli chodzi o obsługę klientów. Bycie częścią Hillebrand i wykorzystanie jej globalnej sieci, produktów oraz usług pozwoli nam na ulepszenie serwisu i dalszy wzrost.
Firma Unedecom powstała w 1993 r. w Sintrze, w Portugalii. Z oddziałami operacyjnymi w Sintrze, Lizbonie i Porto, dostarcza rozwiązania transportowe w dostawach płynów (tj. wina, soki, oleje), z wyjątkiem niebezpiecznych i suchych ładunków masowych, z wykorzystaniem cystern typu flexitanki i dry bulk liner.

Nabycie Unedecom jest już trzecią transakcją przejęcia, jaka została przeprowadzona przez Hillebrand na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Niespełna dwa miesiące temu Hillebrand objął większościowy pakiet udziałów francuskiego VignoblExport, dostawcy usług logistycznych specjalizującego się w obsłudze transportów niewielkich ilości alkoholi. Z kolei pod koniec 2020 r. Hillebrand przejął brytyjską firmę Braid, czołowego gracza na rynku płynnych produktów masowych.

- Akwizycja z Unedecom jest zgodna z naszym planem biznesowym. Potwierdza zdolność do dalszego rozwoju przez przejęcia z ukierunkowaniem na tworzenie bardziej wyspecjalizowanych, wydajnych i trwałych łańcuchów dostaw dla beverage - podsumowuje Cees van Gent, CEO i prezes zarządu Hillebrand.

- Przejęcie Unedecom jest ważną wiadomością także dla polskiego rynku beverage, gdzie w ostatnim czasie obserwujemy duży wzrost zainteresowania usługami w obszarze transportów masowych płynów. Połączenie ogromnych możliwości sieci Hillebrand z doświadczeniem Unedecom na rynku iberyjskim z pewnością pozwoli nam na rozszerzenie oferty i przygotowanie nowych rozwiązań dla klientów w Polsce – podkreśla Ellina Lollis, wiceprezes JF Hillebrand Poland i prezes JF Hillebrand Russia.

(źr. Hillebrand)

 

 

 

kobiety w logistyce
Marta Ludwiczak dyrektorem finansowym GLS Poland
Kobiety w logistyce wiedzą czego chcą! Jak odnajdują się na rynku pracy w czasie pandemii?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Przewozy SENT w dobie e-TOLL – nawet 10 tys. zł kary za niedopełnienie formalnoś ...
L4 tuż przed odejściem z pracy - jakie konsekwencje może tworzyć?
Jak są konsekwencje odwołania pracownika z urlopu?
90 proc. kierowców pracuje w nadgodzinach - dlaczego firmy nie wypłacają nadgodzin ...
Jak stosować uproszczenia w procedurze TIR w Unii Europejskiej?
Ryczałt i podatki według Polskiego Ładu – dla kogo obniżki, a dla kogo wzrost?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Ponad 2 mln Polaków otrzymuje minimalne wynagrodzenie. Kolejna podwyżka w 2022 r.
Wakacje 2021: blisko 30 proc. pracowników nieobecna w domu podczas „L4”
Po co właściwie ta właściwość?
Proponowane zmiany w ustawie o czasie pracy kierowców zwiększą koszty o 35 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
GXO wdraża kolejne narzędzia w procesach automatyzacyjnych centra logistyczne
Badanie dna Bałtyku w ramach inwestycji Harmony Link zakończone
Grupa Raben przejmuje Luible Logistik w Niemczech
InPost wygenerował za pierwsze półrocze 1,65 mld zł przychodów i wzrost o 54%
Amazon podsumowuje rozwój działalności w Polsce – 23 tys. miejsc pracy i 12 mld ...
Grupa INELO finalizuje akwizycje CVS Mobile
Accolade zainwestuje 50 mln euro w parki logistyczne w Koszalinie i Elblągu
DHL Express wprowadza pierwszy elektryczny rower towarowy
ID Logistics podsumowuje I półrocze - dynamiczny rozwój i wzrost przychodów o 15 ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC