Konto pracodawcy


Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…

Od 8 czerwca zgodnie z decyzją brytyjskiego ministerstwa spraw wewnętrznych niemal wszystkie osoby przekraczające granicę z Wielką Brytanią będą musiały odbyć 14-dniową kwarantannę domową, co oznacza, że nie będą mogły wychodzić z miejsca odbycia kwarantanny nawet do sklepu.
 
Dzięki tym działaniom rząd brytyjski chce zminimalizować ryzyko nowych przypadków zakażeń z zagranicy.  Każdy kierowca wykonujący przewóz towaru do Wielkiej Brytanii jest zwolniony z kwarantanny, jeżeli tylko udokumentuje ten fakt oraz dokona obowiązkowej rejestracji poprzez formularz on-line.
 
Co warto zaznaczyć, takie zgłoszenie musi nastąpić najpóźniej na 48h przed pojawieniem się na granicy z Wielką Brytanią. Każdy kierowca musi wykazać, że podróż stanowi część jego pracy, okazując odpowiedni dokument np. list od pracodawcy, list przewozowy (CMR) lub licencję przewoźnika.
 
Każdy pasażer niebędący kierowcą w kabinie nie będzie zwolniony z wymogów kwarantanny i grozi mu odmowa wjazdu na teren Wielkiej Brytanii. Służby graniczne będą przeprowadzać kontrole i mogą odmówić wjazdu kierowcy do GB bez posiadanych dokumentów.
 
W przypadku odmowy wjazdu koszty powrotu będą ponoszone samodzielne. Co oznacza, że państwo nie zwraca kosztu promu powrotnego w przypadku nie wpuszczenia kierowcy do Anglii. 
 
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: https://promy24.com/pl/wiadomosci/anglia-obowiazkowa-kwarantanna.html

(Opr. Krzysztof Kulikowski promy24.pl)

kobiety w logistyce
30 lat w Polsce – jaki przepis na sukces ma prezes firmy LOXX – Iwona Betlejewska?
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
reklama
Mniej paliwa, mniej CO2 - dlaczego ekonomika paliwowa jest tak ważna?
Tarcze antykryzysowe okiem doradcy podatkowego
Zmiany w dyrektywie o delegowaniu pracowników nie dotyczą kierowców?!
ABC postępowania celnego
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Czy pakiet mobilności zakłóci powrót do równowagi branży transportowej?
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DHL Express dołącza do swojej floty nowe frachtowce Boeing 767-300 Freighters
DB Schenker otworzy nowy terminal na Lubelszczyźnie
FM Logistic uruchamia kolejną platformę logistyczną dla Polpharmy
CEVA Logistics uruchomiła innowacyjną platformę do zarządzania transportem - myCE ...
Nestlé dołączyło do European Clean Trucking Alliance
Gebrüder Weiss przejmuje część działalności Ipsen Logistics
Powstała nowa zwrotna butelka PET - czy czeka nas opakowaniowa rewolucja?
ID Logistics podsumowało I półrocze - wzrost sprzedaży o 4,3 proc.
Dobre wyniki po pierwszej połowie roku w Kuehne+Nagel
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC