Konto pracodawcy


Valery Muyard nowym prezesem Renault Trucks Polska

1 listopada 2021 nowym prezesem Renault Trucks Polska został Valery Muyard zastępując na stanowisku dotychczasowego prezesa Philippe’a Gorjux.

Valery Muyard rozpoczął karierę w branży motoryzacyjnej w 1995 roku w Wielkiej Brytanii dołączając do firmy MAN. Od 2000 roku pracuje w Grupie Volvo zajmując różne stanowiska w organizacji. Od 2000 do 2007 r. odpowiedzialny był za globalny dział zakupów w Volvo Construction Equipment i Volvo Powertrain. W latach 2008 - 2009 jako dyrektor ds. strategii dystrybucji i handlu detalicznego w Pekinie w Chinach odpowiedzialny za Renault Trucks, UD Trucks i Volvo Trucks na Azję i Oceanię.
Kolejne dwa lata zarządzał rynkami Bułgarii i Serbii dla Renault Trucks jako dyrektor zarządzający. Stworzył organizację i zdefiniował strategię ekspansji, która doprowadziła do wzrostu udziału w rynku z 5 do 25% oraz poprawę przychodów w obszarze posprzedażnym o 15%. W latach 2011-2019 zarządzał organizacjami rynkowymi w Tajlandii, Singapurze i Indonezji odpowiedzialnymi za Renault Trucks, UD Trucks i Volvo Trucks. W Singapurze rozwinął organizację sprzedaży, co doprowadziło do 25% wzrostu sprzedaży w latach 2013-2014 i pozycji numer 1 w segmencie pojazdów ciężkich. W Indonezji nagrodzony tytułem „Market of the Year” w 2018 roku oraz „Inspiring Leadership” w 2019 roku. Od 2019 roku mianowany na stanowisko President Director - Head of JV w UD Astra Motor Indonesia, 50:50 Joint Venture pomiędzy Volvo Group i Astra International utworzone w 2019 roku w celu zarządzania całym biznesem UD Trucks w Indonezji.
Informacje dodatkowe
Valery Muyard jest absolwentem Uniwersytetu w Lyonie we Francji, jest żonaty, ma dwie dorosłe już córki. Jest miłośnikiem sportu i pasjonuje go odkrywanie nowych krajów i miejsc.

(źr. Renault Trucks)

 

 

 

kobiety w logistyce
Startujemy z 1. Programem Rozwoju Liderek w Logistyce!
Dagmara Brzezińska dołączyła do zarządu Integer.pl
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Składka zdrowotna i inne opłaty. Jak zmieniają się obciążenia dla przedsiębior ...
Uniwersalny, z wkładem izolacyjnym, chłodniczy – jaki kontener wybrać do transpo ...
A gdy w kontenerze pada deszcz… Hillebrand radzi jak zabezpieczyć ładunek
Co, jeśli mleko się wylało…
Przewozy SENT w dobie e-TOLL – nawet 10 tys. zł kary za niedopełnienie formalnoś ...
reklama
Jaki szablon CV wybrać do podania o pracę w logistyce?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Poznaj trendy w inwestycjach na 2022 r.
reklama
Logistyka i transport fotowoltaiki - możliwości i wyzwania!
Kondycja branży transportowej a inflacja
Jakie zmiany wywoła elektromobilność w branży TSL?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
MVGM przejmuje zarządzanie dwóch parków logistycznych Hansainvest Real Assets
Kuehne+Nagel inwestuje w Afryce
ID Logistics operatorem logistycznym nowego magazynu LPP w Rosji
GEFCO testuje autonomicznego robota mobilnego
MOYA podsumowuje rok 2021 – ciągły rozwój i kolejne inwestycje
FedEx Express - kolejna firma decyduje się na opakowania wielokrotnego użytku
Eobuwie.pl otwiera centrum logistyczne w Rumunii
Volvo testuje elektryczna trucki w ekstremalnych warunkach zimowych
Poczta Polska premiuje swoich pracowników – każdy z nich otrzyma 500 zł
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC