Konto pracodawcy


Agility inwestuje w e-commerce

Agility Ventures, spółka inwestycyjna grupy Agility, czołowego dostawcy usług logistycznych, zainwestowała w platformę e-commerce – ExpandCart. Umożliwia ona przedsiębiorcom i małym firmom tworzenie sklepów internetowych w krótkim czasie i bez konieczności zdobycia wiedzy technicznej. Inwestycja jest częścią tury finansowania zakończonej w tym roku przez Agility, Graphene Venture Capital, Betatron oraz innych inwestorów.

ExpandCart dostarcza firmom odpowiednie wzorce i szablony internetowe, możliwe do wykorzystania także na urządzeniach mobilnych, dostępne w językach angielskim i arabskim. Zapewnia wsparcie marketingowe i usługi hostingowe. Dodatkowo pozwala też właścicielom e-sklepów skorzystać z ponad 20 opcji płatności i dostawy, usprawniając cały proces sprzedaży.
Jak podkreśla Henadi Al-Saleh, prezes Agility odpowiadająca za strategię inwestycyjną, nowy projekt jest elementem działań firmy ukierunkowanych na wzmocnienie pozycji lidera w logistyce cyfrowej i handlu internetowym.- Dostrzegamy ogromny potencjał cyfrowej logistyki i handlu internetowego. Jednak, chcąc go w pełni wykorzystać, musimy zapewnić wsparcie dla szerszego eko-systemu związanego z rozwojem handlu cyfrowego. Innymi słowy, powinniśmy stać się elementem tego systemu - powiedziała Al-Saleh. - Agility inwestuje ponad 100 mln USD w Shipa.com, cyfrową platformę logistyczną, która pozwala przedsiębiorcom i klientom indywidualnym zarządzać transportem, e-commerce i dostawami przez Internet. Współpraca z ExpandCart umożliwia handel międzynarodowy kolejnej grupie przedsiębiorstw.
10 tys. sprzedawców, którzy otworzyli swoje sklepy na ExpandCart, zrealizowało już ponad 190 tys. zamówień. Oprócz narzędzi do tworzenia e-sklepu, ExpandCart oferuje też wsparcie w zakresie marketingu cyfrowego, obsługi i realizacji zamówień, systemu punktów sprzedaży, aplikacji mobilnych oraz obsługę posprzedażową.
Według badań Bain&Company z 2019 roku, rynek e-commerce na Bliskim Wschodzie i Afryce Północnej (MENA), wart obecnie 8,3 mld USD, od 2014 corocznie notował wzrost o 25 proc. Do 2022 roku ma osiągnąć wartość 28,5 mld USD i będzie rósł jeszcze szybciej, szczególnie biorąc pod uwagę stosunkowo niski poziom penetracji e-commerce w regionie.

- Rynek handlu detalicznego na Bliskim Wschodzie jest wart ponad 231 mld USD. I choć handel internetowy stanowi dziś tylko niewielki procent tego rynku, to jego udział będzie wzrastał, w miarę pojawiania się nowych rozwiązań i warunków ułatwiających tego typu działalność - podsumowuje Henadi Al-Saleh. - Agility Ventures będzie ściśle współpracować z ExpandCart tak, by dotrzeć do jak największej liczby klientów. Oprócz finansowania, wkład Agility obejmować będzie także wsparcie w tworzeniu rozwiązań logistycznych oraz realizacji zamówień, niezbędne dla skutecznych działań sklepów internetowych.
- Kolejne inwestycje Agility w nowe technologie to dla nas bardzo dobra wiadomość. Konsekwentnie budujemy pozycję lidera cyfryzacji usług logistycznych, a rozwój projektów z tego obszaru może przełożyć się na wymierne korzyści także dla naszych klientów - mówi Karolina Gasińska-Byczkowska, country manager Agility Logistics w Polsce. „Klienci coraz częściej oczekują od nas rozwiązań, dzięki którym będą mogli jeszcze szybciej i jeszcze prościej zarządzać łańcuchami dostaw. Świadczy o tym sukces cyfrowej platformy logistycznej Shipa.com, dedykowanej MŚP. Od uruchomienia w 2018 roku obserwujemy systematyczny wzrost liczby jej użytkowników. Na komputerze, laptopie, tablecie czy smartfonie mogą oni przez Internet za pomocą kilku kliknięć zarządzać procesami transportowymi, od sprawdzenia stawek i uzyskania natychmiastowej oferty, poprzez płatność, booking aż po śledzenie przesyłek morskich i lotniczych na całym świecie. Teraz przygotowujemy się do wdrożenia kolejnych rozwiązań”.

O ExpandCart
ExpandCart to kompleksowa platforma e-commerce, która umożliwia przedsiębiorstwom i klientom indywidualnym tworzenie sklepów internetowych w ciągu kilku minut, bez konieczności zdobycia niezbędnej wiedzy technicznej. Platforma oferuje tysiące funkcji, odpowiadających na zróżnicowane potrzeby handlu internetowego. Zawiera wielokanałowe rozwiązania dla sprzedawców i właścicieli sklepów, takie jak zaawansowany portal internetowy, system punktów sprzedaży oraz zindywidualizowane aplikacje mobilne dla systemów iOS oraz Android. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie: www.expandcart.com

(źr. Agility)

kobiety w logistyce
Kobiety w logistyce - DB Schenker Ukraina z nową dyrektor zarządzającą
Monika Duda dyrektorem zarządzającym DHL Supply Chain
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Rząd wprowadza pakiet Slim VAT – co to oznacza dla przedsiębiorców?
Jak wyłapać „czarne owce” – czy kontrole pracowników na home office będą s ...
Co to jest SENT i jak wygląda monitorowanie pojazdów?
Pakiet mobilności i jego możliwe konsekwencje
Oszczędność Volvo FH z I-Save wynosi nawet do 10 procent
Trzy dni na zwrot środków z rachunku VAT – idą zmiany w split payment
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
Czy pakiet mobilności zakłóci powrót do równowagi branży transportowej?
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Kuehne+Nagel wzmacnia swoją sieć obsługi farmaceutyków, także szczepionek
Volvo Trucks uruchamia w Polsce sprzedaż 4 nowych modeli samochodów ciężarowych
FM Logistic rozpoczyna współpracę z Grohe
Aż 95 proc. Polaków chce kaucji za opakowania po napojach – czy rząd wprowadzi t ...
Poczta Polska przywróciła obsługę przesyłek do Gruzji i Tajwanu
Szczepionka na Covid-19 w IV kwartale 2020? – DHL już opracował jej łańcuch dos ...
reklama
Podróż z jednym boxem EETS
Delta Trans zakończyła wdrażanie systemu WMS
Prologis podnosi standardy w obszarze ochrony środowiska - Raport ESG 2019
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC