Konto pracodawcy


CEVA transportuje platformę wiertniczą z Polski do Tanzanii

CEVA Logistics, świadcząc coraz szerzej kompleksowe usługi project cargo w regionie, zrealizowała w ostatnim czasie transport platformy wiertniczej z Polski do Afryki. Dostawa była zlecona przez Exalo Drilling (grupa PGNiG), z portu w Gdańsku na afrykańską wyspę Songo Songo u wybrzeży Tanzanii.

CEVA Logistics zarządzała całym procesem dostawy platformy wiertniczej od producentów do klienta w Tanzanii, z wykorzystaniem frachtu morskiego. Operator wyczarterował statek do przewozu 154 elementów platformy wiertniczej, w tym wiertni i części konstrukcji. Łączna waga całego ładunku wyniosła ponad 2 000 ton a objętość 9 000 metrów sześciennych.
Urządzenia zostały przetransportowane z różnych zakładów produkcyjnych w Polsce, Chorwacji oraz Holandii do portu w Gdańsku. Cały proces konsolidacji ładunku trwał kilka tygodni i wymagał precyzyjnego zaplanowania oraz koordynacji na każdym etapie transportu. W gdańskim porcie elementy konstrukcji platformy wiertniczej, z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu dźwigowego, zostały załadowane na pokład statku i wypłynęły na Tanzanię.

- To była jedna z najbardziej złożonych dostaw ładunków ciężkich, jaką zrealizowaliśmy w ostatnim czasie. W zakresie dopasowanych rozwiązań logistycznych nasi klienci mogą zawsze na nas polegać, bez względu na to, co muszą przetransportować. Doświadczenie w obsłudze przemysłu i know-how naszych zespołów oraz siła i możliwości globalnej sieci logistycznej CEVA mają kluczowe znaczenie dla sprawnej organizacji i dostaw w tego typu projektach - powiedział Mariusz Rutowicz, dyrektor działu Project Logistics CEVA w Europie Wschodniej.

Załadunek w Porcie Gdańsk został nagrany, można go obejrzeć na stronie: https://www.youtube.com/watch?v=utSXWul_tDo 

(źr. CEVA Logistics)

 

 

 

 

 

kobiety w logistyce
Transformacje na 9. Forum Kobiet w Logistyce!?
Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2021”
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Co, jeśli mleko się wylało…
Jak wysyłać częściej i nie płacić więcej? Hillebrand o łańcuchach dostaw w b ...
Polski Ład może zmobilizować do przejścia na samozatrudnienie?
Przewozy SENT w dobie e-TOLL – nawet 10 tys. zł kary za niedopełnienie formalnoś ...
reklama
Jaki szablon CV wybrać do podania o pracę w logistyce?
L4 tuż przed odejściem z pracy - jakie konsekwencje może tworzyć?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Kondycja branży transportowej a inflacja
Jakie zmiany wywoła elektromobilność w branży TSL?
Zatory płatnicze w MŚP – które branże i regiony potrzebują wsparcia?
Biznes sięga chmur
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska szuka pomocników św. Mikołaja!
CEVA Logistics inwestuje w Afryce
OTL sprzedaje Grupie Rhenus swoje udziały w C. Hartwig Gdynia
Ruszyła budowa Prologis Park Warsaw – Żerań
Emirates inwestują 1 mld USD w nowe samoloty cargo i przebudowę samolotów pasażer ...
FedEx Express zwiększa przepustowość sieci lotniczej przed szczytem sezonu wysyłk ...
Trans.eu ogłasza nowe produkty i wielkie plany ekspansji
Konsumenci chętnie kupują w sieci „z drugiej ręki”
Valery Muyard nowym prezesem Renault Trucks Polska
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC