Konto pracodawcy


Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomicznej

Dzięki zmodyfikowanym Boeingom 777-300ER Emirates SkyCargo, linie lotnicze cargo należące do Emirates, mogą transportować do 17 ton lub do 132 metrów sześciennych ładunku więcej podczas jednego lotu. To dodatkowa pojemność do 40-50 ton ładowności pod pokładem szerokokadłubowego samolotu pasażerskiego. Takie rozwiązanie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na szybkie, niezawodne i wydajne przewozy podstawowych towarów jak środki ochrony osobistej, lekarstwa, sprzęt medyczny, żywność, maszyny i inne potrzebne artykuły. Przekształcone samoloty będą obsługiwać trasy na kluczowych rynkach produkcyjnych i konsumenckich, gdzie Emirates SkyCargo dostrzegą największe zapotrzebowanie na przepływ towarów pierwszej potrzeby.

- Od początku pandemii Covid-19 Emirates SkyCargo podchodziły bardzo odpowiedzialnie do łączenia ludzi i biznesu na całym świecie przewożąc potrzebne towary. Cały czas intensywnie pracujemy, żeby odbudować siatkę 85 kierunków, a następnie dostosować ładowność do wymagań naszych klientów, włączając w to przewozy ładunku pod pokładem, w schowkach bagażowych i w miejscu siedzeń samolotu pasażerskiego. Obecnie z przekształconymi kabinami klas ekonomicznych Boeingów 777-300ER możemy przetransportować więcej towarów w trakcie jednego lotu. Dzięki temu jeszcze więcej ładunków może szybko dotrzeć do miejsca przeznaczenia – powiedział Nabil Sultan, starszy wiceprezes Emirates Cargo.

Proces przekształcania klasy ekonomicznej 10 samolotów Emirates Boeing 777-300ER jest przeprowadzany w najnowocześniejszych zakładach Emirates Engineering w Dubaju. Modyfikacja każdego samolotu wymaga około 640 godzin pracy. Z jednego samolotu usuwanych jest 305 miejsc siedzących, mocowane są też urządzenia odpowiedzialne za bezpieczeństwo i przeprowadzane są testy nośności. Siedem samolotów zostało już przekształconych, a kolejne trzy będą gotowe do lotów do połowy lipca.
- Konwersja samolotów pasażerskich w małe frachtowce jest znakiem czasów. Nasz zespół pracuje w duchu innowacyjności, szybko dostosowując się to potrzeb zmieniającego się otoczenia biznesowego. Podjęliśmy podwójne wyzwanie związane z nowymi procedurami bezpieczeństwa i jesteśmy niezwykle dumni z naszych osiągnięć – dodał Ahmed Safa, Divisional Senior Vice President Emirates Engineering.

Do końca projektu zespół Emirates Engeenering usunie 3050 siedzeń, które będą odpowiednio zabezpieczone i przechowywane do czasu, kiedy będą potrzebne do obsługi pasażerów. Po ponownym zamontowaniu siedzenia zostaną przetestowane pod kątem bezpieczeństwa i komfortu. Koncentrując się na bezpieczeństwie operacji, Emirates SkyCargo wdrożyły surowe zasady dotyczące rodzaju ładunku, który można przewozić w zmodyfikowanych kabinach klasy ekonomicznej. Można tam załadować towary takie jak środki ochrony osobistej, leki, które powinny być przechowywane w temperaturze między 15 a 25 stopni Celsjusza oraz łatwo psujące się produkty, jak cięte kwiaty, suszone i pozbawione zapachu owoce i warzywa. Zgodnie z najnowszymi przepisami określonymi przez IATA ładunek w kabinach pasażerskich musi być zapakowany w odpowiedni, zewnętrzny pojemnik, np. plastikowe lub kartonowe pudełko.

Emirates SkyCargo to frachtowa dywizja linii Emirates. Lotniczy przewoźnik towarowy obsługuje regularne rozkłady jak i loty czarterowe do ponad 85 miejsc docelowych na całym świecie. W trakcie pandemii Covid-19 linie Emirates SkyCargo łączyły rynki na całym świecie, dostarczając niezbędne towary, takie jak środki ochrony osobistej, leki, żywność, łatwo psujące się produkty, elektronikę, maszyny i inne urządzenia.

Emirates Engineering zapewnia utrzymanie floty szerokokadłubowej Emirates, która obejmuje ponad 260 samolotów. Zespół przeprowadza regularne kontrole parkowania na uziemionych samolotach oraz planowe kontrole A i C oraz obsługę operacyjną floty latającej, obsługując loty cargo i rosnącą liczbę lotów pasażerskich.

Film jak inżynierowie Emirates przekształcili samoloty można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Fgod5SZ191Y&feature=youtu.be 

(źr. Emirates SkyCargo)





kobiety w logistyce
30 lat w Polsce – jaki przepis na sukces ma prezes firmy LOXX – Iwona Betlejewska?
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
reklama
Mniej paliwa, mniej CO2 - dlaczego ekonomika paliwowa jest tak ważna?
Tarcze antykryzysowe okiem doradcy podatkowego
Zmiany w dyrektywie o delegowaniu pracowników nie dotyczą kierowców?!
ABC postępowania celnego
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Czy pakiet mobilności zakłóci powrót do równowagi branży transportowej?
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DHL Express dołącza do swojej floty nowe frachtowce Boeing 767-300 Freighters
DB Schenker otworzy nowy terminal na Lubelszczyźnie
FM Logistic uruchamia kolejną platformę logistyczną dla Polpharmy
CEVA Logistics uruchomiła innowacyjną platformę do zarządzania transportem - myCE ...
Nestlé dołączyło do European Clean Trucking Alliance
Gebrüder Weiss przejmuje część działalności Ipsen Logistics
Powstała nowa zwrotna butelka PET - czy czeka nas opakowaniowa rewolucja?
ID Logistics podsumowało I półrocze - wzrost sprzedaży o 4,3 proc.
Dobre wyniki po pierwszej połowie roku w Kuehne+Nagel
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC