Dodaj ogłoszenie o pracy


Nowa szefowa marketingu i komunikacji w polskim oddziale Dachser

Z początkiem września 2024 r. do zespołu Dachsera w Polsce dołączyła Katarzyna Augustyniak. Jako kierownik ds. marketingu i komunikacji pokieruje zespołem odpowiedzialnym za działania promujące markę i komunikację.

Katarzyna Augustyniak ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu B2B i B2C, zdobywane na wcześniej zajmowanych stanowiskach. Do Dachser dołączyła bezpośrednio z firmy Printor Electronic Manufacturing, gdzie jako kierownik ds. marketingu i wsparcia sprzedaży była odpowiedzialna między innymi za opracowanie i wdrożenie skutecznej strategii firmy łączącej potrzeby działów marketingu oraz sprzedaży. Wcześniej była specjalistą ds. promocji w administracji publicznej i sieci drogeryjnej Rossmann SDP. Następnie, już na stanowisku menadżera ds. marketingu w Mikomax Smart Office prowadziła komunikację firmy i produktów a także współrealizowała proces rebrandingu marki. W kolejnych etapach kariery zawodowej pracowała w firmach Soligrano oraz Budvar Centrum, gdzie odpowiadała za marketing B2B. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Informatyki w Łodzi oraz studiów na kierunku „Marketing i Zarządzanie” na Uniwersytecie Łódzkim.

Na polskim rynku Dachser działa już od 17 lat. Dysponuje prawie 31 tys. mkw. powierzchni przeładunkowej oraz 34 tys. mkw. powierzchni magazynowej do obsługi logistyki kontraktowej. Aktualnie w kraju znajduje się dziesięć oddziałów firmy: w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Rzeszowie, Gdańsku, Brwinowie, Sosnowcu, Strykowie, Szczecinie oraz Toruniu.

(źr. Dachser)

 

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.