Konto pracodawcy


Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony

Agility Defense&Government Services (DGS), należący do Agility, rozpoczął 1 maja br. realizację dwóch umów na dostawę rozwiązań dla brytyjskiej Agencji Mienia Wojskowego (DESA), nadzorowanej przez Ministerstwo Obrony Wielkiej Brytanii. Planowana na cztery lata współpraca obejmować będzie sprzedaż i zbyt platform, sprzętu wojskowego oraz części zamiennych.

Pierwsza z umów dotyczy sprzedaży i zbytu wojskowych platform lotniczych, wyposażenia oraz podzespołów. Jej szacowana wartość wynosi 17 mln USD. Agencja Mienia Wojskowego DESA (Defence Equipment Sales Authority) to agencja brytyjskiego Ministerstwa Obrony (MOD) odpowiedzialna za sprzedaż nadwyżek sprzętu i wyposażenia wojskowego.
Zgodnie z warunkami umowy, Agility DGS będzie się zajmować sprzedażą i zbytem samolotów, części zamiennych, materiałów i urządzeń szkoleniowych oraz sprzętu naziemnego, a także innych rodzajów wyposażenia lotniczego i podzespołów, na przykład systemów komunikacyjnych. Firma podobne zadania dla DESA wykonywała już od pięciu lat jako podwykonawca, w ostatnim przetargu została wybrana głównym wykonawcą umowy.
Agility DGS będzie odbierać sprzęt i podzespoły od właściwych agencji Ministerstwa w Wielkiej Brytanii, a następnie sprzedawać je odbiorcom na całym świecie, z zachowaniem wszelkich procedur eksportowych, niezbędnych dla tego typu towarów. Skuteczną realizację umowy umożliwi Agility DGS wykorzystanie zindywidualizowanego systemu informatycznego, który ułatwi identyfikację potencjalnych klientów z branży lotniczej. Firma opracowała również bazę danych, ułatwiającą dezynfekcję, identyfikację oraz zarządzanie zapasami. Ta sama baza, przygotowana specjalnie na potrzeby tego kontraktu, usprawni zarządzanie gromadzeniem towarów i raportowanie działań sprzedażowych.

Drugi z kontraktów dotyczy gromadzenia, demilitaryzacji i sprzedaży nadwyżek sprzętu oraz nieruchomości wojskowych. Obejmuje on zbyt nadwyżek aktywów w lokalizacjach operacyjnych i nieoperacyjnych poza granicami Wielkiej Brytanii. Szacowana wartość umowy ma wynieść 12,8 mln USD w okresie czterech lat. DESA zajmuje się zbytem materiałów wojskowych w kraju i zagranicą, w tym samolotów z podzespołami, okrętów, łodzi i innych jednostek pływających z podzespołami, pojazdów, a także usuwaniem odpadów niebezpiecznych, z wyjątkiem odpadów nuklearnych, gospodarczych i infrastruktury. Agility DGS współpracuje z DESA na Bliskim Wschodzie od 2012 roku i od początku uczestniczyła w operacji wycofywania brytyjskich wojsk z Afganistanu. Zgodnie z warunkami drugiej umowy, centrum zarządzania działaniami sprzedaży i zbytu mienia na całym świecie będzie oddział Agility DGS w Stoke-on-Trent, wykorzystując w tym celu system Quantum ERP, umożliwiający śledzenie zapasów, zarządzanie sprzedażą i raportowanie.
Możliwość zbytu nadwyżek mienia poza granicami kraju pozwala zaoszczędzić brytyjskiemu Ministerstwu Obrony, a dzięki temu też podatnikom, koszty związane z koniecznością sprowadzenia towarów do Wielkiej Brytanii. Agility DGS może zorganizować transport towarów do dowolnego miejsca na świecie, jeśli nie uda się ich sprzedać na rynkach lokalnych.

- Bardzo się cieszymy, że możemy realizować te dwa kontrakty dla DESA i mamy nadzieję na dalszą współpracę z brytyjskim Ministerstwem Obrony - powiedział Gareth Webberley, wiceprezes Agility DGS Europe. - Nasze innowacyjne rozwiązania w zakresie sprzedaży, zbytu, recyklingu i raportowania, w połączeniu z globalną obecnością Agility, pozwalają skutecznie wspierać niezwykle istotne działania DESA i MOD na całym świecie.

(źr. Agility Logistics)

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
W Gdyni powstanie nowa droga do portu
CEVA Logistics i Miele przedłużają współpracę
VIVE Logistics nawiązało współpracę z Jeronimo Martins Polska
Największy magazyn centralny PepsiCo pracuje już na pełnych obrotach
DB Schenker otworzył w Sosnowcu magazyn Container Freight Station
ID Logistics wzmacnia współpracę z Lindt&Sprüngli
LPP wykorzystuje sztuczną inteligencję do kompletacji zamówień internetowych
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC