DHL eCommerce Polska nawiązał bezpośrednią współpracę z siecią sklepów Żabka. Przesyłki DHL obsługiwane będą w zdecydowanej większości z ponad 10 000 sklepów Żabki, stanowiącej sieć punktów obsługi paczek i automatów paczkowych out of home delivery DHL eCommerce.
- Współpraca z Żabką oparta jest na wieloletnim, trwającym od 2017 roku partnerstwie, które doskonale się rozwija, przynosząc obopólny sukces biznesowy. W minionych latach obserwowaliśmy znaczące wzrosty wolumenów naszych paczek obsługiwanych w Punktach Obsługi Paczek DHL, zlokalizowanych w popularnych i cenionych przez konsumentów sklepach sieci Żabka. To stanowiło dla nas jasny sygnał do rozwoju współpracy – komentuje Michał Żurański – Menedżer ds. operacji i rozwoju OOH DHL eCommerce Polska.
Punkty POP DHL nadal będą zlokalizowane w sklepach sieci Żabka. Współpraca obu podmiotów ma być nie tylko kontynuowana, lecz także rozwijana, co zwiększy efektywność. DHL posiada swoje punkty odbioru w niemal wszystkich sklepach sieci Żabka.
(źr. DHL)