Konto pracodawcy


DB Schenker otworzy 8 oddziałów na Kaukazie i w Azji Środkowej

DB Schenker tworzy osiem nowych oddziałów w regionie Kaukazu i Azji Środkowej, przewidując ogromne perspektywy rozwoju w tym obszarze. Region położony jest na przecięciu głównych szlaków handlowych i pełni rolę węzła oraz pomostu gospodarczego między Azją i Europą.

- Ten region oferuje ogromne możliwości, które chcemy zintegrować z naszymi europejskimi i globalnymi sieciami. Dzięki obecności na lokalnym rynku możemy zapewnić naszym klientom większą międzynarodową sieć transportową, doskonałą obsługę i sprawdzoną jakość z jednego źródła - mówi Jochen Thewes, CEO DB Schenker. -

Rozszerzając sieć na region Kaukazu i Azji Środkowej DB Schenker wysyła ważny sygnał o ekspansji rynkowej poza granice Europy. Osiem krajów, dotychczas obsługiwanych głównie przez partnerów, będzie teraz zarządzanych bezpośrednio przez DB Schenker. Gruzja, Armenia, Azerbejdżan, Kazachstan, Uzbekistan, Turkmenistan, Kirgistan i Tadżykistan zostaną włączone do światowej sieci operatora.

Firma stawia pierwsze kroki w Kazachstanie, gdzie powstała już odrębna struktura krajowa, która od stycznia 2020 r. zostanie włączona do sieci DB Schenker.
Kolejne działania zostaną podjęte w Azerbejdżanie, gdzie lokalna agencja zostanie włączona do sieci w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Nowy oddział ma potencjał w postaci rocznego pięciocyfrowego wolumenu przesyłek. W Gruzji DB Schenker planuje również utworzenie oddziału w 2020 roku. W tym samym roku nastąpi rozwój rynku w innych krajach.

(źr. DB Schenker)

 

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Wartość rynku nieruchomości spadnie o 50 proc, po czym szybko odbije w górę
Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
SEGRO powiększy swój park logistczny w Poznaniu o 7 ha
Fracht FWO Polska partnerem Fundacji K.I.D.S
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC