Konto pracodawcy


Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…

Od 8 czerwca zgodnie z decyzją brytyjskiego ministerstwa spraw wewnętrznych niemal wszystkie osoby przekraczające granicę z Wielką Brytanią będą musiały odbyć 14-dniową kwarantannę domową, co oznacza, że nie będą mogły wychodzić z miejsca odbycia kwarantanny nawet do sklepu.
 
Dzięki tym działaniom rząd brytyjski chce zminimalizować ryzyko nowych przypadków zakażeń z zagranicy.  Każdy kierowca wykonujący przewóz towaru do Wielkiej Brytanii jest zwolniony z kwarantanny, jeżeli tylko udokumentuje ten fakt oraz dokona obowiązkowej rejestracji poprzez formularz on-line.
 
Co warto zaznaczyć, takie zgłoszenie musi nastąpić najpóźniej na 48h przed pojawieniem się na granicy z Wielką Brytanią. Każdy kierowca musi wykazać, że podróż stanowi część jego pracy, okazując odpowiedni dokument np. list od pracodawcy, list przewozowy (CMR) lub licencję przewoźnika.
 
Każdy pasażer niebędący kierowcą w kabinie nie będzie zwolniony z wymogów kwarantanny i grozi mu odmowa wjazdu na teren Wielkiej Brytanii. Służby graniczne będą przeprowadzać kontrole i mogą odmówić wjazdu kierowcy do GB bez posiadanych dokumentów.
 
W przypadku odmowy wjazdu koszty powrotu będą ponoszone samodzielne. Co oznacza, że państwo nie zwraca kosztu promu powrotnego w przypadku nie wpuszczenia kierowcy do Anglii. 
 
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: https://promy24.com/pl/wiadomosci/anglia-obowiazkowa-kwarantanna.html

(Opr. Krzysztof Kulikowski promy24.pl)

kobiety w logistyce
30 lat w Polsce – jaki przepis na sukces ma prezes firmy LOXX – Iwona Betlejewska?
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Tarcze antykryzysowe okiem doradcy podatkowego
Zmiany w dyrektywie o delegowaniu pracowników nie dotyczą kierowców?!
ABC postępowania celnego
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Włączamy czystą energię dla Polski!
Jest tak duża sprzedaż w internecie, że UPS będzie dostarczał paczki także w so ...
To branża FMCG zmienia w Polsce e-commerce
Eurocomplex Trucks rozbudowuje serwis w Olchowej
CEVA Logistics przedłuża kontrakt z Volkswagenem
50 nowych ciągników siodłowych we flocie Omega Pilzno
C.H. Robinson ogłasza partnerstwo z Microsoftem
DPDgroup ma nowego prezesa
Dachser partnerem logistycznym Euro Craft
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC