Konto pracodawcy


InPost ma już 6000 Paczkomatów

InPost rozbudował sieć Paczkomatów® do 6 tysięcy. Paczkomat nr 6000 stanął w małopolskiej Suchej Beskidzkiej. Firma jest gotowa do obsługi przesyłek w szczycie świątecznym, zwyczajowo rozpoczynającym się w Black Friday – czyli w tym roku 29 listopada. Klienci mogą korzystać też z opcji „szybkie nadania” – bez rejestracji, logowania i kolejek, obniżonych cen przesyłek oraz otwierać skrytki z poziomu aplikacji – bez dotykania ekranu Paczkomatu®.

 - W tym roku postawiliśmy na mocny rozwój infrastruktury – co procentuje, bo jesteśmy najszybszym dostawcą paczek w Polsce. W ponad 98% dotrzymujemy terminu D+1 – a to właśnie cenią klienci. Przygotowaliśmy się nie tylko na świąteczny szczyt paczkowy – ale przede wszystkim na stałą obsługę szybko rosnących wolumenów w naszej sieci. Wprowadziliśmy rewolucyjne zmiany w sposobie odbioru przesyłek przez aplikację w ramach akcji GO MOBILE!, uruchomiliśmy atrakcyjne usługi typu szybkie nadania, obniżyliśmy ceny – a równocześnie rozbudowaliśmy sieć Paczkomatów® do 6000 i mocno inwestowaliśmy w nowe sortownie. Nie zwalniamy tempa – w przyszłym roku kontynuacja tej strategii rozwoju. O skali prowadzonych inwestycji najlepiej świadczy fakt, że w jeszcze w ubiegłym roku w tym samym okresie mieliśmy 4300 Paczkomatów – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost. Brzoska podkreślił, że InPost rozbudowuje swoją infrastrukturę równomiernie w całych kraju. - Nasz 6000-ny Paczkomat stanął w liczącej nieco ponad 9000 mieszkańców Suchej Beskidzkiej. Chcemy, aby każdy nasz klient niezależnie od tego czy mieszka w milionowym mieście, czy w liczącej kilkuset mieszkańców gminie miał dostęp do wyjątkowej jakości i wygody jaką oferują nasze Paczkomaty – podkreśla.   

W listopadzie InPost zawarł bezpośrednią umowę na obsługę dostaw i zamówień z AliExpress, globalną platformą z Grupy Alibaba. Tym samym stał się dla AliExpress strategicznym partnerem w Polsce. Od 21 listopada 2019 roku klienci platformy mogą odebrać przesyłki z Chin w Paczkomatach® InPost w całej Polsce. Taka opcja dostawy jest dostępna bezpośrednio na stronach AliExpress podczas dokonywania zakupu, tak jak w polskich sklepach internetowych. Według danych Gemius z oferty światowego giganta branży e-commerce skorzystał już co ósmy polski internauta – jest on w samej czołówce najczęściej wybieranych platform zakupowych w Polsce.
Wysoki odsetek korzystania z Paczkomatów® InPost jest notowany nie tylko w dużych (81 proc.) czy średnich (7 proc.) miastach, ale także wśród mieszkańców wsi (71 proc.) i mniejszych miasteczek (74 proc.). Podobnie wysoki poziom wskazań jest wśród użytkowników we wszystkich grupach wiekowych – w tym powyżej 50 lat – aż 65 proc., a powyżej 60 lat 58 proc.

Według raportu Gemius E-commerce w Polsce w 2019 roku:
• Aż 52 proc. kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty® jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 4 punkty procentowe w porównaniu do wyników raportu za 2018 rok.
• Usługi kurierskie InPost zyskały na popularności – zanotowały przyrost wskazań o 5 punktów procentowych wobec 2018 roku i utrzymały trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Wyprzedziły m.in. Pocztex (Pocztę Polską) oraz światowych potentatów, takich jak GLS, UPS i FedEx.

Na mocy porozumienia o współpracy InPost rozpoczął instalację Paczkomatów® przy sklepach Dino, Lidl oraz Kaufland w całej Polsce, a także w Centrach Handlowych Auchan. Paczkomaty® InPost są też najczęstszą oferowaną formą dostawy zakupów w sklepach internetowych wg raportu serwisu Furgonetka.pl. Aż 74 proc. dużych sklepów oraz 44 proc. małych i średnich oferuje dostawę do Paczkomatów® InPost.

(źr. InPost)

kobiety w logistyce
30 lat w Polsce – jaki przepis na sukces ma prezes firmy LOXX – Iwona Betlejewska?
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
reklama
Mniej paliwa, mniej CO2 - dlaczego ekonomika paliwowa jest tak ważna?
Tarcze antykryzysowe okiem doradcy podatkowego
Zmiany w dyrektywie o delegowaniu pracowników nie dotyczą kierowców?!
ABC postępowania celnego
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
Czy pakiet mobilności zakłóci powrót do równowagi branży transportowej?
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
IKEA uruchomiła w Polsce nowy magazyn tranzytowy
Port Gdańsk w pierwszej 20 portów europejskich
Renault Trucks Polska wprowadza nową aplikację ONSIGHT CONNECT do diagnozy usterek ...
Hillebrand rozwija zrównoważone łańcuchy dostaw dla branży beverage
DHL Express dołącza do swojej floty nowe frachtowce Boeing 767-300 Freighters
DB Schenker otworzy nowy terminal na Lubelszczyźnie
FM Logistic uruchamia kolejną platformę logistyczną dla Polpharmy
CEVA Logistics uruchomiła innowacyjną platformę do zarządzania transportem - myCE ...
Nestlé dołączyło do European Clean Trucking Alliance
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC