Konto pracodawcy


PEKAES uruchomił terminal w Opolu

PEKAES, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju sieci dystrybucyjnej, uruchamiając nowoczesny terminal przeładunkowy w Opolu. Jego atuty to optymalnie dopasowana do operacji powierzchnia, nowoczesna infrastruktura oraz doskonała lokalizacja w pobliżu autostrady biegnącej w kierunku Katowic i Wrocławia. Pierwsze transporty z nowego terminalu wyruszyły już do odbiorców z województwa opolskiego i śląskiego.

Rosnący popyt na usługi logistyczne sprawia, że operator rozbudowuje swoje terminale dystrybucyjne i przenosi je do nowych lokalizacji. Po Kielcach i Legnicy, Spółka ogłosiła oddanie do użytku kolejnego obiektu w Opolu, którym też będzie miał siedzibę Oddział PEKAES Opole. Nowy terminal wyposażony jest w nowoczesną infrastrukturę doków, ramp załadunkowych oraz bram umożliwiających wjazd na rampę i załadunek z poziomu zero. Terminal rozpoczął działalność operacyjną 31 października br.
– Potrzebowaliśmy większej powierzchni terminalowej w związku z szybko rosnącym popytem na usługi dystrybucji drobnicowej w tej części kraju. Nasz dotychczasowy terminal był już zbyt mały w stosunku do skali operacji realizowanych w Opolu. Teraz, dzięki dobrze rozbudowanej sieci terminali, możemy skrócić czas dostaw zarówno krajowych, jak i międzynarodowych przesyłek drobnicowych, a także zwiększyć częstotliwość naszych linii eksportowych i importowych na wybranych kierunkach – mówi Maciej Bachman, Prezes Zarządu PEKAES.

PEKAES sukcesywnie rozwija infrastrukturę krajowej sieci dystrybucyjnej. W tym roku, Spółka uruchomiła nowoczesne terminale w Białymstoku, Bydgoszczy, Kielcach, Legnicy, a 31 października również w Opolu. Łącznie firma posiada 19 terminali dystrybucyjnych, które zapewniają sprawną dystrybucję ładunków drobnicowych na terenie Polski, jak i Europy. Na tym nie koniec, operator zapowiada kolejne inwestycje i dalszą rozbudowę krajowej sieci dystrybucyjnej już w styczniu przyszłego roku.

(źr. PEKAES)

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Klasyfikacja taryfowa towarów a Wiążąca informacja stawkowa?
Co ze starym urządzeniem do poboru opłat drogowych w Czechach?
10 wskazówek GEFCO - jak dobrze przygotować firmę na Brexit
Leasing samochodów 2019 - jak zmiany w prawie wpłynęły na rynek
Czy można kontrolować kierowcę w czasie odpoczynku?
Doba kierowcy - co to jest i jak ją definiować?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Nawet do 40 proc. mogą wzrosnąć koszty pracownicze przy delegowaniu pracowników
Fracht FWO Polska o sytuacji na rynku lotniczym cargo
Wzrost automatyzacji pozytywnie wpłynie na liczbę miejsc pracy?
Perspektywy rozwoju transportu drogowego a nowoczesne technologie
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
InPost ma już 6000 Paczkomatów
Trans Polonia po III kwartale osiągnęła blisko 200 mln zł przychodów
GEFCO operatorem logistycznym Airbusa
DKV przejmuje dwie duńskie spółki
Kuehne + Nagel przejmuje działalność transportową firmy Rotra
Fracht FWO Polska dostarcza kolejne project cargo - 110 ton do elektrowni w Bełchato ...
DB Schenker wdraża autonomiczne roboty działające w oparciu o sztuczną inteligenc ...
Accolade zainwestuje blisko 30 miln euro w Panattoni Park w Częstochowie
Grupa Raben otwiera oddział w Bułgarii
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC