Konto pracodawcy


Platformy sprzedażowe w Polsce - raport GS1

Zwolennicy handlu internetowego rosną w siłę. Wg najnowszego raportu Gemiusa już 62 proc. polskich internautów zadeklarowało, że kupują w internecie. Do 2020 roku 40 proc. światowego e-handlu będzie odbywać się za pośrednictwem elektronicznych platform sprzedażowych. GS1 Polska zbadało, co zrobić, by sprzedawać skutecznie na lokalnych marketplacach.

Wraz z rozwojem e-commerce pojawiały i ciągle pojawiają się nowe elektroniczne platformy sprzedażowe. Najwięksi gracze rynkowi oferują prawie każdy rodzaj produktu, który można kupić w tradycyjnym sklepie. Marketplace’y stają się coraz częściej dla tradycyjnych sprzedawców, jak i sprzedawców internetowych podstawowym kanałem sprzedaży. Dla wielu oferentów produktów są one wygodnym rozwiązaniem, ponieważ przyciągają nowych klientów i zapewniają ich obsługę.
- 30 proc. nowych Uczestników Systemu GS1 w Polsce zaopatruje się w numery GTIN, aby móc sprzedawać skuteczniej na platformach sprzedażowych, które coraz częściej wymagają jednoznacznej identyfikacji produktów za pomocą unikalnego numeru. Przygotowaliśmy raport na temat sprzedaży na marketplacach, by pomóc polskim e-sprzedawcom w wykorzystaniu potencjału lokalnego rynku elektronicznych platform sprzedażowych - komentuje Magdalena Krasoń-Wałęsiak, menedżer ds. e-commerce w GS1 Polska.

Raport opisuje nie tylko najpopularniejsze platformy sprzedażowe, ale także zalety i wady korzystania z nich – zarówno z perspektywy sprzedających, jak i kupujących. Analiza zawiera również prognozę rozwoju markeplaców.

Raport jest do pobrania tu: https://www.gs1pl.org/kontakt/broszury-i-foldery/382-elektroniczne-platformy-sprzedazowe-marketplace-y-w-polsce-raport/file

(źr. GS1 Polska)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Wartość rynku nieruchomości spadnie o 50 proc, po czym szybko odbije w górę
Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
SEGRO powiększy swój park logistczny w Poznaniu o 7 ha
Fracht FWO Polska partnerem Fundacji K.I.D.S
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC