Dodaj ogłoszenie o pracy


Fracht FWO rekrutuje spedytorów do Działu Spedycji Morskiej

Fracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu, konsekwentnie wzmacnia pozycję na rynku usług transportu morskiego. Przypomnijmy, w kwietniu tego roku Fracht uruchomił nowy oddział w Szczecinie, wzmacniając tym swoją działalność w obszarze transportu kontenerowego. Teraz, firma zwiększa zatrudnienie i rozbudowuje Dział Spedycji Morskiej w Warszawie oraz Szczecinie.

Fracht FWO Polska rozpoczął właśnie proces rekrutacji spedytorów morskich, głównie specjalistów od organizacji morskich transportów całokontenerowych oraz drobnicowych (FCL i LCL) w imporcie i eksporcie. 

- Wyniki tej rekrutacji, ze względu na realizację celów biznesowych, będą miały dla nas kluczowe znaczenie. Chcielibyśmy, aby do zespołu Fracht FWO dołączyli doświadczeni spedytorzy morscy z bardzo dobrą znajomością polskiego rynku przewozów kontenerowych. Ze względu na specyfikę i często duży stopień skomplikowania realizowanych przez nas dostaw, ważna jest też systematyczność, doskonała organizacja pracy, umiejętność podejmowania szybkich decyzji i pracy pod presją czasu – mówi Piotr Prasał, dyrektor ds. frachtu morskiego, Fracht FWO Polska.

Fracht FWO posiada oddziały w ponad 110 krajach na świecie, co zapewni nowym spedytorom także możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.

Dynamiczny rozwój usług morskich
Fracht FWO konsekwentnie zwiększa skalę działalności i stawia na dynamiczny rozwój kompleksowych usług spedycji morskiej dla różnych grup towarów, od kontenerowych ładunków drobnicowych po przesyłki ponadgabarytowe i niestandardowe. Wśród zrealizowanych w ostatnim czasie przez Dział Spedycji Morskiej projektów wymienić można dostawę morską kilkudziesięciu kontenerów dla klienta z branży meblarskiej do Arabii Saudyjskiej,  elementów instalacji przemysłowej o niestandardowych gabarytach do Meksyku czy czarter statku do transportu zbiorników z Hamburga do Gdańska.

W związku z tak dynamicznym rozwojem usług w zakresie transportu kontenerów morskich a także project cargo, Fracht FWO uruchomił w kwietniu tego roku nowy oddział w Szczecinie. O wyborze tej właśnie lokalizacji zadecydował przede wszystkim duży potencjał portów w Szczecinie i Świnoujściu, nie tylko w obsłudze ładunków morskich, ale także łączeniu szlaków morskich z rzecznymi.

Firma poszukuje spedytorów morskich z co najmniej 3-letnim doświadczeniem i dobrą znajomością języka angielskiego. Szczegóły ofert Fracht FWO znajdują się w ogłoszeniach o pracy na Pracujwlogistyce.pl

Spedytor Morski w Warszawie

Spedytor Morski w Szczecinie

(red)

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Suma przeładunków portów polskich w pierwszym półroczu 2025 roku wyniosła 68 462,7 tys. ton, tj. o 1,05% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku (+708,1 tys. ton) - podaje Actia Forum na podstawie danych z zarządów portów. Polskie porty spadki zanotowały w czterech grupach ładunkowych: węgiel i koks (-8,22%), zboże (-33,09%), drewno (-0,09%) oraz paliwa (-1,50%). W pozostałych kategoriach obserwowane były wzrosty: inne masowe (+16,42%), drobnica (+9,60%), ruda (+45,66%).
W pierwszej połowie 2025 r. rynek nieruchomości logistycznych w Polsce utrzymał stabilny wzrost. Całkowite zasoby zwiększyły się o 7% r/r do poziomu 36,03 mln mkw. mimo obserwowanego trendu spadkowego w nowej podaży (1,15 mln mkw.; -30% r/r) i ostrożniejszego podejścia deweloperów do startu nowych projektów (1,47 mln mkw.; -26% r/r). Obserwowana jest stabilizacja stawek czynszów ofertowych. Pomimo niepewności makroekonomicznej sektor pozostaje jednym z najatrakcyjniejszych dla inwestorów - za AXI IMMO.
UE wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy o zatrudnieniu ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach.