Justyna Andreas – dotychczasowa dyrektor zarządzająca Packeta Poland, awansowała w strukturach Grupy i w kwietniu objęła stanowisko Managing Director Commercial Entities. W efekcie poza Polską, Skandynawią i krajami bałtyckimi, p. Justyna będzie odpowiadała za szereg rynków Europy Centralnej i Zachodniej. Awans jest wynikiem dynamicznego rozwoju Packety w Polsce, a jednocześnie wpisuje się w długoterminową strategię Grupy.
Justyna Andreas ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu struktur operacyjno-sprzedażowych oraz zarządzaniu spółkami logistycznymi i produkcyjnymi. Zajmowała stanowiska Country Managera, dyrektora zarządzającego, dyrektora operacyjnego czy członka zarządu. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Karola w czeskiej Pradze, skończyła też studia podyplomowe w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego - na kierunku Marketing i Zarządzanie.
Funkcję dyrektor generalnej Packeta Poland pełni od września 2020 roku. Początkowo odpowiadała wyłącznie za rynek polski, by z czasem podjąć się rozwoju działalności firmy w krajach bałtyckich i skandynawskich. Obecnie obszar podległy Justynie Andreas znacząco wzrośnie – będzie dodatkowo zarządzać działalnością Packety w Niemczech, Rumunii, Słowenii oraz Europie Zachodniej.
Plany na przyszłość
Ambicją Packety Poland jest podwojenie w 2023 roku liczby obsłużonych przesyłek. W szerszej perspektywie Justyna Andreas planuje położyć mocny nacisk na współpracę sprzedażową, marketingową i operacyjną między krajami. Strategia ta ma zaowocować rozwojem siatki połączeń i sprawniejszą obsługą klienta, co przełoży się na realne korzyści dla klientów.
- Rynki, na których działa Packeta postrzegam jako jeden organizm – wszystkie jego składowe muszą współpracować, by odnieść sukces. Zamierzam zintensyfikować ową współpracę, przede wszystkim na polu sprzedażowym, marketingowym oraz operacyjnym. Wierzę, że szybko zaowocuje to rozbudową siatki połączeń, optymalizacją kosztów logistycznych i sprawniejszą obsługą klienta. Jestem dumna z faktu, że niezależnie od skali klienta, jesteśmy w stanie zaoferować mu indywidualne rozwiązania transportowe, przygotowane w oparciu o jego oczekiwania. Dzięki centralizacji działań, możliwości te jeszcze bardziej urosły – mówi Justyna Andreas.
Dynamiczny rozwój firmy rozpoczał się wraz z zatrudnieniem Justyny Andreas. Firma skupiła się na usługach cross border i wspieraniu polskich firm e-commerce w ekspansji zagranicznej. Packeta Group nawiązała współpracę partnerską z ponad 60 firmami kurierskimi w 33 krajach. Ich wybór nie był przypadkowy – platforma współpracuje jedynie z najpopularniejszymi lokalnymi firmami kurierskimi, które cieszą się największym zaufaniem nabywców. Dzieki temu daje swoim klientom wartość dodaną – wiarygodność wśród konsumentów już od pierwszych dni obecności na nowym rynku.
(źr. Packeta Group))