Konto pracodawcy


Sprawdź, czy masz najlepsze biuro w branży logistycznej w Polsce!

Aż 76 proc. osób pomiędzy 18 a 34 rokiem życia deklaruje, że wygląd biura wpływa na to, w jaki sposób postrzegają firmę – wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos . Odpowiedni design może więc przyciągnąć nowych pracowników, a także sprawić, że obecni będą czuli się w nim lepiej. Jeśli pracujesz w biurze, którym warto się pochwalić, zgłoś je do trzeciej edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR 2019, organizowanego przez CBRE. Zgłoszenia są zbierane od 22 maja do 30 czerwca br. w aż 16 kategoriach, m.in. na najlepsze biuro w branży logistycznej i magazynowej, przestrzeń konferencyjną czy strefę rekreacji.

- To już trzecia edycja konkursu OFFICE SUPERSTAR, w której podejmiemy się wyboru najlepszych biur w Polsce. Nie możemy się doczekać zgłoszeń konkursowych! Poprzednie edycje udowodniły, że aranżacje biurowe w naszym kraju są na światowym poziomie. Dziś nie trzeba już nikogo przekonywać, że biuro to coś więcej niż miejsce pracy, które wpływa na nasze zadowolenie jako pracowników i efektywność. Napawa nas dumą fakt, że coraz więcej organizacji o tym wie, a także z powodzeniem wdraża najlepsze rozwiązania w swoich przestrzeniach. OFFICE SUPERSTAR jest świetnym narzędziem dla firm, które chcą podkreślić rolę pracownika i miejsca pracy w swojej strategii, dlatego zapraszamy do zgłoszeń, niech wygrają najlepsi – mówi Natalia Wenzławska, Zastępca Dyrektora Marketingu i Komunkacji, CBRE.

Na celowniku biura, w których chce się być
OFFICE SUPERSTAR to pierwszy i jedyny w Polsce konkurs promujący organizacje, które swoje biura postrzegają nie tylko jako miejsce pracy, ale kreują przestrzeń przyjazną i komfortową dla swoich pracowników. CBRE chce pokazać aktualne trendy, kształtujące rynek powierzchni biurowych w różnych branżach oraz wyróżnić nowatorskie koncepcje, które sprawdziły się w praktyce.

W konkursie może wziąć udział każdy najemca lub właściciel przestrzeni biurowej, który chce pochwalić się swoją aranżacją, a przy okazji wzmocnić wizerunek firmy jako dobrego pracodawcy i partnera w biznesie. Wystarczy od 22 maja do 30 czerwca wypełnić formularz na stronie www.officesuperstar.pl. Do wyboru jest aż 16 kategorii:
• 6 branż: finansowa, SSC/BPO, technologiczna, kreatywna, logistyczna / magazynowa oraz doradztwo biznesowe i prawne;
• 5 lokalizacji biura: Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań;    
• 4 rodzaje wnętrz: biuro coworkingowe, przestrzeń socjalna, sala konferencyjna, przestrzeń rekreacyjna
• 1 rodzaj zastosowanych rozwiązań: innowacje i technologie.
Udział w konkursie jest bezpłatny. Każda firma może zgłosić swoje wnętrze w maksymalnie dwóch kategoriach.

Niezależni eksperci ocenią biura
Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, wyboru laureatów dokona niezależna Kapituła, złożona z ekspertów w dziedzinie nieruchomości, architektury, środowiska pracy, zarządzania zmianą oraz designu. Wśród nich znajdują się m.in.: prof. dr hab. inż. architekt Ewa Kuryłowicz, Radosław Gajda i Natalia Szcześniak - autorzy vloga „Good Idea”, Bogna Kietlińska, socjolog oraz Beata Bochińska, ekspertka designu.
Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się na początku października br. podczas uroczystej Gali Finałowej w Warszawie, a zwycięzcy otrzymają tytuł OFFICE SUPERSTAR 2019 oraz niezwykłą statuetkę w postaci lewitującej doniczki. Co więcej, w ramach każdego zwycięskiego projektu wyróżnienie przysługuje również zaangażowanym architektom i projektantom.

Biurowe wyróżnienia już po raz trzeci
W drugiej edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR wzięło udział ponad 150 firm, spośród których Kapituła wyłoniła 17 najbardziej unikalnych wnętrz biurowych. Wśród wyróżnionych znalazły się aranżacje m.in. ING Banku Śląskiego, Kancelarii SDZ, Lionbridge czy Skanska.
Honorowy patronat nad tegoroczną edycją konkursu ponownie objęło Stowarzyszenie Architektów Polskich (SARP).

Portal Pracujwlogistyce.pl objął patronat medialny nad konkursem. Szczegóły konkursu, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin znajdują się na stronie www.officesuperstar.pl

(red)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
Osoby fizyczne mają złożyć PIT do 30 kwietnia, odroczenia płatności dla pracoda ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
Nadal nie zlikwidowano barier w rozwoju transportu intermodalnego – alarmuje NIK
Cena ropy naftowej… poniżej zera – co dalej?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
Darmowa platforma Clicktrans dla transportu przesyłek pomocowych dla szpitali
Fracht FWO realizuje kolejne dostawy z Polski do USA dla elektrowni wiatrowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC