Dodaj ogłoszenie o pracy


Regaty o Puchar PISiL/ShipCup.3


Wielkimi krokami zbliża się ciekawe wydarzenie branży TSL (Transport, Spedycja, Logistyka), jakim będzie kolejna edycja Regat o Puchar Polskiej Izby Spedycji i Logistyki | ShipCup 3.0.

Impreza odbędzie się w dniach 13‑16 czerwca 2013 roku na Mazurach nad Jeziorem Niegocin. Bazą regat będzie Port PTTK Wilkasy. Wyścigi odbędą się na jachtach kabinowych typu Maxus 24, które będą również zakwaterowaniem dla załóg. Istnieje także możliwość zakwaterowania w pobliskim hotelu.

Przedsięwzięcie ma charakter sportowo‑rekreacyjny, łączący rywalizację w regatach jachtów kabinowych z szeroko pojętą integracją przedstawicieli branży. Jest to trzecia edycja tej imprezy, która z roku na rok staje się coraz bardziej popularna. Startować mogą załogi od 3 do 5 osób. Dla osób bez doświadczenia żeglarskiego przewidziana jest możliwość wynajęcia sternika. Regaty będą prowadzone przez sędziego Polskiego Związku Żeglarskiego oraz zabezpieczane przez Mazurski WOPR.

Regaty ShipCup to nie tylko świetna okazja do promocji marki firmy, ale również niesamowita możliwość na zintegrowanie i zmotywowanie swoich pracowników oraz sposób na pozapłacowe nagrodzenie ich codziennego wysiłku, a jednocześnie na zacieśnienie współpracy zespołowej. Nie można również nie docenić aspektu biznesowego tego projektu, który przekłada się na wymierne korzyści poprzez promocję firmy i kontakty w szeroko rozumianej branży TSL.

Organizatorem Regat ShipCup 3.0 jest firma „SAIL Roman Paschke” oraz grupa pasjonatów żeglarstwa, którzy na co dzień pracują w firmach spedycyjnych. Ich celem jest stworzenie projektu, w którym będzie można konkurować, nie tylko na polu biznesowym, propagując przy okazji aktywny styl wypoczynku, jakim jest żeglarstwo.

Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w tej niecodziennej imprezie branżowej,
szczegóły na stronie: www.ShipCup.pl


Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.