Konto pracodawcy


Koleje Mazowieckie poszukują chętnych na szkolenie na licencję maszynisty

Koleje Mazowieckie, aby przeciwdziałać powiększaniu się luki pokoleniowej, od 2012 r. systematycznie organizują szkolenia na licencję oraz świadectwo maszynisty. Do tej pory przewoźnik wyszkolił i zatrudnił około 340 absolwentów, ale to wciąż za mało. Pod koniec sierpnia kończy się 13. edycja szkolenia na licencję maszynisty, a Koleje Mazowieckie już szukają kandydatów na kolejną 14. edycję, która rozpocznie się w październiku 2019 r.

Osobom, które zdecydują się na kurs firma oferuje pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się spółce, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, szeroki pakiet świadczeń socjalnych, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego. Ponadto ci, którzy uzyskają wynik pozytywny z egzaminu niezbędnego do uzyskania licencji maszynisty otrzymają propozycję zatrudnienia w Spółce KM, i już na podstawie umowy o pracę, dalszego szkolenia na świadectwo maszynisty.

Szkolenie na maszynistę pojazdu trakcyjnego łącznie (licencja oraz świadectwo) trwa około 20 miesięcy. Aby móc ubiegać się o zakwalifikowanie na kurs na licencję, który trwa dwa miesiące należy mieć m.in.: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, ukończone 18 lat, być odpowiedzialnym, dokładnym, dyspozycyjnym, posiadać dobrą organizację pracy i wysoką odporność na stres. Ale najważniejsze mieć stan zdrowia wymagany dla oferowanego stanowiska pracy. Kandydat na szkolenie pokrywa całkowity jego koszt w wysokości 5000 zł + koszt badań lekarskich ok. 460 zł. Maszynista pojazdu trakcyjnego to zawód z tradycją i przyszłością, na który wciąż jest duże zapotrzebowanie. Zdobycie uprawnień do kierowania pojazdem kolejowym to obecnie dobra inwestycja w swoją karierę zawodową.
Koleje Mazowieckie stworzyły własny, specjalistyczny ośrodek szkoleniowy z nowoczesnym symulatorem pojazdu kolejowego EN76, własnymi podręcznikami, własną wykwalifikowaną kadrą i niezbędną infrastrukturą (sale szkoleniowe, nowoczesny tabor kolejowy, hale naprawcze itp.). Wraz z dostawą nowych pojazdów FLIRT, ośrodek powiększy się o kolejny nowoczesny symulator.

Szczegółowe informacje o kursie można znaleźć na stronie www.mazowieckie.com.pl w zakładce „strefa partnerów – szkolenia”.

(źr. Koleje Mazowieckie)

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
W Gdyni powstanie nowa droga do portu
CEVA Logistics i Miele przedłużają współpracę
VIVE Logistics nawiązało współpracę z Jeronimo Martins Polska
Największy magazyn centralny PepsiCo pracuje już na pełnych obrotach
DB Schenker otworzył w Sosnowcu magazyn Container Freight Station
ID Logistics wzmacnia współpracę z Lindt&Sprüngli
LPP wykorzystuje sztuczną inteligencję do kompletacji zamówień internetowych
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC