Dodaj ogłoszenie o pracy


Eobuwie.pl otwiera centrum logistyczne w Rumunii

Zgodnie z zapowiedzią eobuwie.pl otworzyło nowe centrum logistyczne w Bukareszcie. To kolejny krok w intensywnym rozwoju spółki. Obiekt o powierzchni 15 tys. mkw. będzie obsługiwał kluczowe dla firmy rynki na południu Europy: Rumunię, Bułgarię i Grecję. Dzięki temu klienci mieszkający w Bukareszcie szybciej odbiorą zamówione produkty. W ramach usługi Next Business Day, będzie to możliwe już następnego dnia.

Nowa przestrzeń magazynowa pomieści około 2,6 mln sztuk produktów. W pierwszej fazie będzie to asortyment eobuwie.pl, a w przyszłości również z portfolio Modivo. Spółce zależy na optymalizacji procesów oraz synergii w wykorzystaniu dostępnych rozwiązań.
– Otwarcie nowego centrum logistycznego to ważny krok w rozwoju eobuwie.pl. Do tej pory wszystkie rynki były obsługiwane przez centrum w Zielonej Górze. Powstanie przestrzeni dystrybucyjno-logistycznej w Rumunii jeszcze bardziej usprawni procesy obsługi rynków w tej części Europy. Dodatkowym atutem wybranej przez nas lokalizacji jest komfortowy dojazd do Sofii i dalej do Aten. Bułgaria i Grecja to także kluczowe dla nas regiony. Zależy nam na tym, aby coraz większej liczbie klientów z tej części Europy zagwarantować jeszcze szybsze dostawy – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu eobuwie.pl S.A.
Szybkie dostawy, czyli opcja next business day (dostawa następnego dnia) to kolejny krok w zapewnieniu klientom jeszcze większej wygody w zakupach. Dzięki tej usłudze produkt kupiony przez internet, już następnego dnia trafia w ręce zamawiającego.

Eobuwie.pl w kolejnych latach będzie rozwijać centrum logistyczne w Bukareszcie – plany zakładają zwiększenie przestrzeni użytkowej nawet do 50 tys. m kw. Ponadto spółka będzie kontynuować rozbudowę obiektów logistycznych w Zielonej Górze. - Zgodnie z przyjętą strategią w perspektywie do 2025 roku 40% dostaw ma być realizowanych następnego dnia od zamówienia. Rozwój zaplecza logistycznego i koncentracja na efektywnym łańcuchu dostaw są więc ważnym elementem w realizacji tych ambitnych celów – dodaje Damian Zapłata. Prezes eobuwie.pl podkreśla także, że wszystkie inwestycje mają na celu przygotować spółkę na wzrost i zwiększenie skali biznesu, jaką w najbliższych latach planuje osiągnąć.

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 177 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach. Rozwija także własny e-commerce z modą – Modivo..

(źr. Ebuwie.pl)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.