Dodaj ogłoszenie o pracy


GLS odświeża identyfikację wizualną marki

GLS odświeżył identyfikację wizualną swojej marki. Nowa identyfikacja odzwierciedla cele, które stawia przed sobą GLS, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości.

Barwy firmy nie uległy zmianie – pozstał granatowy i żółty. Żółta strzałka, która od dawna jest symbolem firmy, została wkomponowana w literę G o kształcie bardziej zwartym od dotychczasowego, a cały skrót kończy kropka symbolizująca specjalistyczne kompetencje GLS, misję świadczenia usług doręczenia "od punktu do punktu" i relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej. Odświeżenie marki zbiega się w czasie z dużymi zmianami w firmie. GLS zamierza wzmocnić swoją pozycję lidera w zakresie usług transgranicznych, koncentrując się na rozwoju usług B2C, przy jednoczesnym utrzymaniu silnej pozycji w sektorze B2B. Dzięki wyspecjalizowanej sieci międzynarodowej połączonej z dobrą znajomością rynków lokalnych, zarząd firmy jest przekonany, że osiągnie swoje cele rozwojowe do roku 2025.

- Od ponad 30 lat dostarczamy najbardziej spersonalizowane i kompleksowe usługi. Nasi pracownicy i klienci wspólnie zbudowali solidną platformę współpracy. W związku z szybko zmieniającymi się potrzebami klientów i rynkiem usług kurierskich, nadszedł czas, abyśmy
i my się zmienili – mówi Martin Seidenberg, CEO GLS Group. - Zaktualizowana identyfikacja wizualna marki odzwierciedla charakter naszej pracy i nasze ambicje w sposób bardziej wyrazisty i innowacyjny. Jest dynamiczna, odważna, nowoczesna, sugestywna i osobista. Doskonale wyraża to, kim jesteśmy i kim będziemy.

Odświeżona identyfikacja wizualna marki będzie stopniowo wprowadzana na wszystkich rynkach w Europie i Ameryce Północnej, a oficjalnie debiutuje 4 października 2021 roku.

(źr. GLS Poland)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.