Konto pracodawcy


Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania

Grupa Raben drugi rok z rzędu, a trzeci w historii, została uznana za Markę Godną Zaufania w badaniu instytutu Kantar Polska, przeprowadzonym na zlecenie magazynu „My Company Polska”. Wśród ankietowanych znalazło się 20 000 przedstawicieli polskiego biznesu. Przedsiębiorcy przyznali firmie pierwsze miejsce na podium w kategorii „Usługi logistyczne”.

Grupa Raben jest obecna na rynku polskim od niemal 30 lat. Wdrożone wartości firmy takie jak profesjonalizm, pasja czy wiarygodność stanowią drogowskazy na drodze ku realizacji celów biznesowych organizacji oraz determinują stosunek Grupy do klientów, pracowników, partnerów oraz otoczenia, budując tym samym zaufanie do firmy. W tej edycji na Grupę Raben oddano niemal 31% głosów w kategorii „Usługi logistyczne”, co oznacza, że firma w rankingu zostawiła daleko w tyle resztę konkurencji.
- Dziś nadal ważne są dla nas wartości charakterystyczne dla familijnych organizacji, dzięki temu mamy przewagę nad innymi przedsiębiorstwami, ponieważ klientów i pracowników traktujemy jak członków rodziny. Oferujemy logistykę „z ludzką twarzą”. Partnerstwo i zaufanie wpisują się w ten styl współpracy, która w wielu przypadkach trwa od lat. Jako firma odpowiedzialna społecznie, dbamy o etyczność w całym łańcuchu wartości, budując kulturę organizacyjną opartą na uczciwości, transparentności i wzajemnym szacunku. W biznesie kierujemy się min. podejściem fair play. Jest to uniwersalna zasada, która sprawdza się nie tylko w sporcie. Wierzymy, że relacje oparte na wzajemnej szczerości budują lepsze jutro. – komentuje Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager, Grupa Raben.

Wyniki plebiscytu Marka Godna Zaufania 2020 zostały opublikowane 28 kwietnia br. na łamach miesięcznika „My Company”. Badanie zostało przeprowadzone już po raz piąty, a jego najważniejszym celem było poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu oraz poznanie tych, którym najbardziej ufają. Ankieta została wysłana drogą elektroniczną do 20 000 firm. Finalnie w badaniu wzięło udział 1 159 przedsiębiorców, w tym 43% stanowili przedstawiciele kadry kierowniczej, a około 34% to prezesi firm. Ankietowani proszeni byli o udzielenie instynktownej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. Kategorii było aż 25, natomiast w każdej z nich można było wskazać tyko jedną markę.
- Marka Godna Zaufania to wyjątkowy tytuł, przedsiębiorcy spontanicznie wskazują markę, opierając się na własnych preferencjach, wiedzy i doświadczeniu. Nie ma tu żadnej kapituły, sędziów czy sugestii, kogo można wybrać. Przedsiębiorcy wypełniający nasze ankiety sami wybierają marki. Wizerunek marki to jej kapitał, który w działaniach długofalowych przekłada się na wymierne korzyści biznesowe zarówno w aspekcie sprzedażowym, jak i marketingowym. Jest to teraz jeszcze bardziej istotne, biorąc pod uwagę obecny kryzys i konieczność dostosowania się firm do trudnej sytuacji rynkowej – wyjaśnia Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”.

(źr. Raben Group)

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
Jak zarządzać łańcuchem dostaw po pandemii COVID-19?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel
CEVA Logistics rozpoczęła realizację planu ekspansji w Afryce
Pierwsze FLIRTy wjeżdżają na tory
Fracht FWO Polska dynamicznie rozwija transport morski kontenerów
GLS wprowadza na polski rynek rowery kurierskie
Innowacyjne rozwiązanie Hillebrand chroni beczki przed TCA w transporcie
Dachser Polska w nowej siedzibie w Strykowie k. Łodzi
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC