Konto pracodawcy


InPost ma już 6000 Paczkomatów

InPost rozbudował sieć Paczkomatów® do 6 tysięcy. Paczkomat nr 6000 stanął w małopolskiej Suchej Beskidzkiej. Firma jest gotowa do obsługi przesyłek w szczycie świątecznym, zwyczajowo rozpoczynającym się w Black Friday – czyli w tym roku 29 listopada. Klienci mogą korzystać też z opcji „szybkie nadania” – bez rejestracji, logowania i kolejek, obniżonych cen przesyłek oraz otwierać skrytki z poziomu aplikacji – bez dotykania ekranu Paczkomatu®.

 - W tym roku postawiliśmy na mocny rozwój infrastruktury – co procentuje, bo jesteśmy najszybszym dostawcą paczek w Polsce. W ponad 98% dotrzymujemy terminu D+1 – a to właśnie cenią klienci. Przygotowaliśmy się nie tylko na świąteczny szczyt paczkowy – ale przede wszystkim na stałą obsługę szybko rosnących wolumenów w naszej sieci. Wprowadziliśmy rewolucyjne zmiany w sposobie odbioru przesyłek przez aplikację w ramach akcji GO MOBILE!, uruchomiliśmy atrakcyjne usługi typu szybkie nadania, obniżyliśmy ceny – a równocześnie rozbudowaliśmy sieć Paczkomatów® do 6000 i mocno inwestowaliśmy w nowe sortownie. Nie zwalniamy tempa – w przyszłym roku kontynuacja tej strategii rozwoju. O skali prowadzonych inwestycji najlepiej świadczy fakt, że w jeszcze w ubiegłym roku w tym samym okresie mieliśmy 4300 Paczkomatów – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost. Brzoska podkreślił, że InPost rozbudowuje swoją infrastrukturę równomiernie w całych kraju. - Nasz 6000-ny Paczkomat stanął w liczącej nieco ponad 9000 mieszkańców Suchej Beskidzkiej. Chcemy, aby każdy nasz klient niezależnie od tego czy mieszka w milionowym mieście, czy w liczącej kilkuset mieszkańców gminie miał dostęp do wyjątkowej jakości i wygody jaką oferują nasze Paczkomaty – podkreśla.   

W listopadzie InPost zawarł bezpośrednią umowę na obsługę dostaw i zamówień z AliExpress, globalną platformą z Grupy Alibaba. Tym samym stał się dla AliExpress strategicznym partnerem w Polsce. Od 21 listopada 2019 roku klienci platformy mogą odebrać przesyłki z Chin w Paczkomatach® InPost w całej Polsce. Taka opcja dostawy jest dostępna bezpośrednio na stronach AliExpress podczas dokonywania zakupu, tak jak w polskich sklepach internetowych. Według danych Gemius z oferty światowego giganta branży e-commerce skorzystał już co ósmy polski internauta – jest on w samej czołówce najczęściej wybieranych platform zakupowych w Polsce.
Wysoki odsetek korzystania z Paczkomatów® InPost jest notowany nie tylko w dużych (81 proc.) czy średnich (7 proc.) miastach, ale także wśród mieszkańców wsi (71 proc.) i mniejszych miasteczek (74 proc.). Podobnie wysoki poziom wskazań jest wśród użytkowników we wszystkich grupach wiekowych – w tym powyżej 50 lat – aż 65 proc., a powyżej 60 lat 58 proc.

Według raportu Gemius E-commerce w Polsce w 2019 roku:
• Aż 52 proc. kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty® jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 4 punkty procentowe w porównaniu do wyników raportu za 2018 rok.
• Usługi kurierskie InPost zyskały na popularności – zanotowały przyrost wskazań o 5 punktów procentowych wobec 2018 roku i utrzymały trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Wyprzedziły m.in. Pocztex (Pocztę Polską) oraz światowych potentatów, takich jak GLS, UPS i FedEx.

Na mocy porozumienia o współpracy InPost rozpoczął instalację Paczkomatów® przy sklepach Dino, Lidl oraz Kaufland w całej Polsce, a także w Centrach Handlowych Auchan. Paczkomaty® InPost są też najczęstszą oferowaną formą dostawy zakupów w sklepach internetowych wg raportu serwisu Furgonetka.pl. Aż 74 proc. dużych sklepów oraz 44 proc. małych i średnich oferuje dostawę do Paczkomatów® InPost.

(źr. InPost)

kobiety w logistyce
Kobiety w logistyce - DB Schenker Ukraina z nową dyrektor zarządzającą
Monika Duda dyrektorem zarządzającym DHL Supply Chain
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Rząd wprowadza pakiet Slim VAT – co to oznacza dla przedsiębiorców?
Jak wyłapać „czarne owce” – czy kontrole pracowników na home office będą s ...
Co to jest SENT i jak wygląda monitorowanie pojazdów?
Pakiet mobilności i jego możliwe konsekwencje
Oszczędność Volvo FH z I-Save wynosi nawet do 10 procent
Trzy dni na zwrot środków z rachunku VAT – idą zmiany w split payment
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
Czy pakiet mobilności zakłóci powrót do równowagi branży transportowej?
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
CEVA Logistics kontynuuje ekspansję w Ameryce Południowej - uruchamia nowe oddział ...
Prologis uruchomił cyfrową platformę do projektowania wyposażenia magazynów
Radial – światowy operator logistyczny dla e-commerce rozpoczyna operacje w Polsce
Kuehne+Nagel wzmacnia swoją sieć obsługi farmaceutyków, także szczepionek
Volvo Trucks uruchamia w Polsce sprzedaż 4 nowych modeli samochodów ciężarowych
FM Logistic rozpoczyna współpracę z Grohe
Aż 95 proc. Polaków chce kaucji za opakowania po napojach – czy rząd wprowadzi t ...
Poczta Polska przywróciła obsługę przesyłek do Gruzji i Tajwanu
Szczepionka na Covid-19 w IV kwartale 2020? – DHL już opracował jej łańcuch dos ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC