Konto pracodawcy


LPP uruchomiło magazyn e-commerce w Rumunii

LPP, znany polski producent odzieży uruchomił magazyn e-commerce w Rumunii. Pierwsze kartony z zamówieniami od polskiego producenta odzieży wyruszyły już w drogę
z magazynu pod Bukaresztem. Dzięki uruchomieniu Fulfillment Center o powierzchni 22 tys. m kw., LPP zyskuje możliwość realizacji dostaw do klientów z Europy Południowo-Wschodniej nawet następnego dnia od transakcji. Magazyn będzie obsługiwał zamówienia online wszystkich pięciu marek LPP: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

Za budowę obiektu odpowiedzialna była firma WDP, jeden z liderów rynku deweloperskiego w Rumunii. Partnerem strategicznym LPP w zakresie obsługi nowo otwartego magazynu została firma Quehenberger Logistics, z którą gdańska spółka współpracuje już od wielu lat. Dzięki szybkiej ścieżce decyzyjnej i współpracy z renomowanymi partnerami projekt uruchomienia magazynu sfinalizowany został w bardzo krótkim czasie. Od zainicjowania koncepcji do podjęcia decyzji o inwestycji minęły zaledwie 3 miesiące. Rok później, w lipcu 2019 roku, z magazynu wyruszyły pierwsze testowe paczki.
- Europa Południowo-Wschodnia jest dla nas jednym ze strategicznych rynków, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż w kanale e-commerce. Wyzwaniem wobec rosnącej popularności naszych marek w tym regionie jest sprostanie oczekiwaniom klienta i zapewnienie im najwyższego poziomu obsługi – w tym szybkiej realizacji zamówień. Tym bardziej cieszymy się, że udało się tak sprawnie uruchomić magazyn pod Bukaresztem, który będzie dostarczał zamówienia klientom z Rumunii nawet następnego dnia – komentuje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

Do końca 2019 roku polski producent odzieży zamierza przekroczyć miliard złotych ze sprzedaży w e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej spółka podjęła decyzję o rozbudowie międzynarodowej sieci dystrybucji. Fulfillment Center w Rumunii jest obok Moskwy drugim zagranicznym magazynem spółki. Po jego uruchomieniu łączna powierzchnia magazynowa dedykowana e-commerce w LPP zwiększyła się do blisko 100 tys. m2. Zgodnie z planem w 2020 roku firma chce sfinalizować kolejną zagraniczną inwestycję magazynową uruchomiając Fulfillment Center na Słowacji.

- W przypadku e-commerce, poza atrakcyjnością kolekcji, kluczowe znaczenie dla klienta ma szybkość dostawy. Dlatego popularność naszych marek wyznacza równocześnie kierunek naszym inwestycjom logistycznym. Magazyn pod Bukaresztem wpisuje się w strategię rozwoju LPP w nadchodzących latach. Jednym z jej filarów jest właśnie rozwój sieci dystrybucji lokalnej, bliżej klienta – dodaje Jacek Kujawa.

(źr. LPP

 

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy można kontrolować kierowcę w czasie odpoczynku?
Doba kierowcy - co to jest i jak ją definiować?
Dokumenty kierowcy a odpowiedzialność
Zawieszona akcyza – jak z niej skorzystać?
Jak uniknąć kary za SENT?
Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną auta to kłopot dla kierowców
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Fracht FWO Polska o sytuacji na rynku lotniczym cargo
Wzrost automatyzacji pozytywnie wpłynie na liczbę miejsc pracy?
Perspektywy rozwoju transportu drogowego a nowoczesne technologie
Polska Strefa Inwestycji – wady i zalety - pierwsze podsumowania
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Volvo Trucks rozpoczyna sprzedaż elektrycznych samochodów ciężarowych
Fresh Logistics Polska rozwija logistykę w duchu „paperless”
Volvo Polska z nagrodą ONZ
Grupa Raben przejmuje kolejną niemiecką firmę
Action otwiera pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce
CEVA Logistics stawia na rozwój w Azji Południowo – Wschodniej
Hillebrand opracował nowe flexitanki dające 25 proc. oszczędności
DB Schenker wdraża cyfrową platformę bookingową
Poczta Polska otworzyła kolejną sortownię - w Białymstoku
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC