Konto pracodawcy


240 miejsc pracy w nowym magazynie centralnym PepsiCo w Mszczonowie

Trwają ostatnie prace na terenie budowy centralnego magazynu dla PepsiCo w Mszczonowie, gdzie światowy lider w produkcji artykułów spożywczych i napojów postanowił skonsolidować swoje procesy logistyczne i magazynowe w Polsce. W nowym centrum logistycznym zatrudnienie znajdzie około 240 pracowników.  Otwarcie zaplanowane zostało na przełomie I i II kwartału 2020 roku.

Nowy magazyn w Mszczonowie zajmie powierzchnię 58 tys. m2 i będzie największym w Polsce obiektem w sieci dystrybucyjnej PepsiCo. Zarządzaniem magazynem zajmie się ID Logistics, z którym PepsiCo współpracuje od 2017 roku. ID Logistics zarządza też centrum dystrybucyjnym PepsiCo w Grodzisku Mazowieckim, z którego realizowane są dostawy krajowe do sieci handlowych i eksportowe do krajów Europy Wschodniej.
Za przygotowanie i uruchomienie operacyjne nowego magazynu odpowiada specjalnie powołana grupa projektowa złożona z ekspertów PepsiCo oraz ID Logistics. W skład grupy projektowej wchodzi 14 zespołów złożonych z ponad 50 osób, w tym doświadczonych managerów oraz specjalistów z działów operacji magazynowych i dystrybucyjnych, jakości, IT, a także działu personalnego, prawnego oraz finansowego.
– Budowa magazynu centralnego w Mszczonowie jest przykładem bardzo dobrej współpracy między inwestorem – firmą P3, wykonawcą budowlanym – KAJIMA, podmiotem zarządzającym – ID Logistics, a władzami lokalnymi. Już wkrótce produkty PepsiCo wyruszą z Mszczonowa do naszych klientów w Polsce oraz za granicą - powiedział Bernard Wierzbik, dyrektor działu obsługi klienta i logistyki na Europę Centralną w PepsiCo.

240 miejsc pracy

Kluczowym etapem przygotowań do uruchomienia operacyjnego magazynu jest proces rekrutacji i przeszkolenia nowej załogi, zespół której złożony będzie z magazynierów, operatorów wózków wysokiego składowania, pracowników administracyjnych, specjalistów i menadżerów.
– Proces rekrutacji już trwa, i co dla nas ważne, widzimy bardzo duże zainteresowanie wśród kandydatów. Chcielibyśmy, aby dołączyli do nas ludzie z pasją, otwarci na nowe wyzwania, z doświadczeniem i ci, którzy dopiero rozpoczną karierę w tej branży. Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym przejrzysty system nagród i bogaty pakiet socjalny. Pracownikom zapewniamy szkolenia i udział w kompleksowym, dedykowanym procesie wdrożenia do pracy w nowym zespole – powiedziała Małgorzata Hornig, dyrektor HR, ID Logistics.

Pojawia się zatem ciekawa oferta dla wszystkich zainteresowanych podjęciem pracy w logistyce. Do obsługi magazynu poszukiwani są przede wszystkim magazynierzy i operatorzy wózków widłowych, a także kierownicy operacyjni, liderzy zespołów, pracownicy administracji magazynowej, działu technicznego. Szczegóły ofert pracy znaleźć można na portalu: https://www.id-logistics.com/pl/kariera/oferty-pracy-2/

Magazyn centralny to kluczowy element realizowanego przez PepsiCo projektu modernizującego system magazynowy wyrobów gotowych w Polsce. Łącznie w magazynie będzie można składować 65 tys. palet, a wysokość robocza hali magazynowej wyniesie 12 m, czyli o 2 m wyżej niż standardowa, co zwiększy powierzchnię i ilość miejsc paletowych. Dziennie magazyn opuści 4 tys. palet, natomiast w ciągu doby będzie tu przyjeżdżać i wyjeżdżać łącznie ok. 300 pojazdów, których obsługa realizowana będzie przez 97 doków (bram).

(źr. Pepsico)

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
Jak zarządzać łańcuchem dostaw po pandemii COVID-19?
Wyzwania w logistyce dla branży chemicznej
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel
CEVA Logistics rozpoczęła realizację planu ekspansji w Afryce
Pierwsze FLIRTy wjeżdżają na tory
Fracht FWO Polska dynamicznie rozwija transport morski kontenerów
GLS wprowadza na polski rynek rowery kurierskie
Innowacyjne rozwiązanie Hillebrand chroni beczki przed TCA w transporcie
Dachser Polska w nowej siedzibie w Strykowie k. Łodzi
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC