Konto pracodawcy


P3 kupuje działki w Warszawie pod budowę kolejnych parków magazynowych

Developer P3 powiększył swoje portfolio o dwie działki miejskie położone w aglomeracji warszawskiej, na których powstaną parki P3 Warsaw I oraz P3 Warsaw II. Logistyka miejska to kolejny kierunek intensywnych działań dewelopera w Polsce.

Nowe projekty są odpowiedzią na oczekiwania rynku, w tym dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce, która w związku z ciągłym umacnianiem swojej pozycji i dalszą ekspansją potrzebuje magazynów zlokalizowanych w granicach administracyjnych największych aglomeracji, aby móc jak najszybciej dostarczać zamówienia do klientów końcowych.
- Dostrzegamy ogromny potencjał rynku magazynowego w regionie Mazowsza. Wg analiz rynkowych już teraz blisko ¼ powierzchni magazynowej dla branży logistycznej  jest ulokowana właśnie tutaj.  Decyzję o powiększeniu naszego portfolio o tereny przeznaczone dla logistyki miejskiej podjęliśmy ze świadomością rosnącej popularności zamówień on-line i coraz wyższych wymagań konsumentów dotyczących czasu dostawy. W tym kontekście ważne jest lokowanie centrów dystrybucji jak najbliżej klienta końcowego. Centralne położenie nabytych przez P3 działek, bardzo dobra infrastruktura w ich pobliżu oraz możliwość dotarcia do ponad 2,6 mln potencjalnych klientów docelowych mieszkających w aglomeracji warszawskiej, są odpowiedzią na potrzeby coraz większego grona naszych najemców – powiedział Bartłomiej Hofman, Managing Director P3 Logistic Parks w Polsce

Grunty, które zasiliły portfolio P3, znajdują się w strategicznych lokalizacjach. Planowane na nich obiekty wielu firmom pozwolą na usprawnienie ostatniego etapu łańcucha dostaw coraz częściej decydującego o ich przewadze konkurencyjnej. Położenie inwestycji po dwóch przeciwnych stronach miasta pozwoli obsłużyć cały obszar aglomeracji warszawskiej i okolic. Pierwszy z parków – P3 Warsaw I powstanie przy południowej granicy Warszawy, w gminie Lesznowola, oddalonej o ok. 13 km od obwodnicy i 8 km od drogi ekspresowej S8. Projekt zakłada realizację dwóch budynków BTS o łącznej powierzchni ponad 80 tys. mkw. Obiekty będą miały ponadstandardową wysokość 12 m w świetle oraz zwiększoną nośność posadzki - 7,5 t/mkw.
Z kolei teren, na którym powstanie park P3 Warsaw II, znajduje się przy ul. Faradaya w Warszawie. Obszar ten jest bardzo dobrze skomunikowany z innymi rejonami Warszawy dzięki przystankom linii autobusowych i tramwajowych oraz drogi ekspresowej S8. Dwa obiekty typu BTS będą miały łączną powierzchnię 24,000 m2. Ich wysokość w świetle wyniesie 10 m, a nośność posadzki 5t/mkw. Minimalna wielkość wynajmowanych jednostek wyniesie 1,350 m2.

Zarówno w obiektach magazynowych w ramach P3 Warsaw I, jak i P3 Warsaw II, zostaną zastosowane rozwiązania energooszczędne, takie jak oświetlenie LED z systemem automatycznego sterowania DALI, krany z perlatorami na podczerwień oraz stacje do ładowania pojazdów elektrycznych. Wszystkie magazyny będą certyfikowane w systemie BREEAM na poziomie Very Good. W obecnym portfolio P3 w województwie mazowieckim mieszczą się już nieruchomości w takich lokalizacjach jak Błonie, Mszczonów oraz Grodzisk Mazowiecki.

(źr. P3)

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
Brexit w transporcie: sytuacja się normuje?
Indeks Logistyczny Agility o szansach na światowe ożywienie w 2021!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Piotr Hrebieniuk szefem produktu w Omnipack
Poczta Polska wdraża nową strategię – ma być szybka i nowoczesna
Rynek kurierski gotowy na większą skalę przesyłek e-commerce?
COVID-19 wyprzedza wszystkie inne ryzyka biznesowe!
Fracht FWO Polska ogłasza kolejne rekrutacje i przedstawia kierunki rozwoju
Wzrost zadłużenia na rynku KEP - średnio dłużnik z tej branży ma do oddania ok. ...
CHEP i Zbyszko rozszerzają współpracę
Poczta Polska zbuduje swój hub w Porcie Solidarność (CPK)
Dock Doors of Giving - Prologis przekazał ponad 275 tys. euro na cele dobroczynne
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC