Dodaj ogłoszenie o pracy


FedEx Express - kolejna firma decyduje się na opakowania wielokrotnego użytku

FedEx Express Europe, poinformował o zakończeniu wdrożenia nowego typu opakowania wielokrotnego użytku, tym samym oferując bardziej zrównoważony opcję dla przesyłek e-commerce w Europie.

Nowe opakowanie zostało zaprojektowane z myślą o rosnących potrzebach rozwijającego się rynku handlu elektronicznego. Zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych klientów FedEx, opakowanie jest bezpłatne, podobnie jak pozostałe opakowania różnej wielkości dostępne w portfolio firmy. Nowe opakowanie wielokrotnego użytku stworzone dla przesyłek o wadze do 2,5 kg, ma możliwość ponownego jego zamknięcia, tak by ułatwić zwroty zamówionych produktów bez konieczności wytwarzania dodatkowych odpadów. Oferowane jest w rozmiarach small, large i extra-large. Dostępna jest również opcja, w której opakowania zostało wyściełane warstwą materiału w technologii bąbelkowej.
- Dodanie produktów wielokrotnego użytku do naszej oferty opakowań może przynieść realną zmianę, promując pozytywną zmianę w sposobie myślenia i zachowania konsumentów. Chociaż w handlu elektronicznym nie zawsze udaje się unikać zwrotów, widzimy wśród konsumentów rosnącą świadomość potrzeby ograniczania liczby opakowań, oraz możliwość ich ponownego wykorzystania. Opakowanie wielokrotnego użytku to jeden ze sposobów, w jaki możemy ułatwić naszym klientom i odbiorcom ich produktów, dokonywanie zrównoważonych wyborów poprzez wprowadzenie rozwiązania, które minimalizuje ilość odpadów – powiedział David Canavan, Chief Operating Officer, FedEx Express Europe.

Badanie Cross-Border E-Commerce Shopper Survey opublikowane w 2018 r. przez International Post Corporation wykazało, że aż 60 procent kupujących wybrało opcję „zgadzam się” lub „zdecydowanie zgadzam się” dla stwierdzenia, że chcieliby, aby opakowania e-commerce były zrównoważone. Nowy produkt został poddany szeroko zakrojonym testom wydajności, tak by nawet przy jego powtórnym użyciu, klienci nadal otrzymywali produkt o takiej samej wysokiej jakości, jakiej oczekują od FedEx, bez konieczności używania dodatkowej taśmy.

(źr. FedEx)

 

 

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.