Konto pracodawcy


Najgorsi kierowcy na świecie są w …

Wyjeżdżając na wakacje za granicę należy wziąć pod uwagę różne umiejętności i technikę jazdy kierowców.   Większość kierowców z europejskich krajów wskazuje Włochów jako najgorszych kierowców w Europie - wynika z raportu Stena Line Self-Drive Holiday Report 2016.

Korki, znudzone dzieci i kończąca się benzyna to powody, które mogą wyprowadzić z równowagi nawet najbardziej doświadczonych kierowców. Problemem mogą być też sami kierowcy. Według najnowszego badania Stena Line, przeprowadzonego w pięciu krajach europejskich wynika, że to na włoskich drogach powinniśmy być wyjątkowo uważni.
6 procent Polaków uważa, że Włosi są najgorszymi kierowcami w Europie. Z tą opinią zgadzają się Brytyjczycy, Niemcy i Szwedzi. Wysoką pozycję w rankingu zajmują także Francuzi. 5 procent badanych w Niemczech oraz 4 procent badanych w Szwecji i Irlandii wskazuje, że to Francuzi są najgorszymi kierowcami w Europie. Taki sam pogląd ma aż 7 procent Brytyjczyków. Polscy respondenci nastawieni są bardziej krytycznie do niemieckich kierowców. Prawie trzech na dziesięciu Polaków uważa, że zachodni sąsiedzi są kiepskimi kierowcami. Co zaskakujące, pytani o własne umiejętności na drodze, Polacy przyznają sobie czwarte miejsce wśród najgorszych kierowców w Europie. Lepiej od własnych oceniamy umiejętności m. in. Czechów oraz Litwinów.
“Skąd takie wyniki raportu? Możemy tylko spekulować. Europejskich kierowców dzieli różny temperament i styl jazdy. Jedno jest pewne: na kiepskich kierowców można trafić wszędzie, dlatego należy zawsze zachować ostrożność na trasie, szczególnie wracając do domu z wakacji. Drogi bywają wtedy zatłoczone” - przyznaje Jesper Waltersson, dyrektor ds. kontaktów z mediami w Stena Line.

(źr. Stena Line)

kobiety w logistyce
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
O zmianach i najnowszych trendach na rynku logistycznym rozmawiamy z Martą Tęsiorowską z Prologis
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
Podsumowanie kontroli PIP 2020 w transporcie i zapowiedź kolejnych!
Wysyłasz darmowe towary na fakturze proforma poza UE? To musisz zapłacić VAT!
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Firmy kurierskie napędzają popyt na powierzchnie magazynowe
21. Oddział PEKAES w Kaliszu rozpoczął prace
Wyścig z czasem – Hillebrand dostarczył w ciągu kilku dni 160 ton wina i 940 mln ...
Logistyczne wyzwania w recykling baterii dla motoryzacji
LPP przyspiesza wdrożenie RFID
CEVA Logistics dołącza do United Airlines Eco-Skies Alliance
RTV EURO AGD wdraża aplikacją mobilną w dostawach produktów
Dachser podsumował wyniki za 2020
VOX w SEGRO Logistics Park Poznań
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC