Dodaj ogłoszenie o pracy


Kierowcy o jakości usług na promach! – wyniki Wielkiego Badania Promowego 2016

Kierowcy wolą pokonywać przeprawy promem niż tunelem (71 proc. respondentów wybrałoby prom), ale już stojąc przed wyborem tunel czy most, 57 proc. ankietowanych wybrałoby most – wynika z I Wielkiego Badania Promowego portalu przepraw promowych cargo Promy24.com, w którym kierowcy wymienili aspekty, które są dla nich najbardziej irytujące w czasie podróży promem, a także gdzie jest najlepsza jakość obsługi.

Kierowców poproszono, aby wskazali najważniejsze czynniki przy korzystaniu z przepraw promowych. Ich lista objęła:
1. Jakoś pryszniców/innych sanitariów,
2. Jakość jedzenia,
3. Dostępność pryszniców/innych sanitariów,
4. Poziom bezpieczeństwa,
5. Cena jedzenia,
6. Czas oczekiwania na przeprawę,
7. Dopasowanie godzin odpłynięć,
8. Częstotliwość kursów,
9. Dostępność do Internetu/ sieci Wi-Fi,
10. Stosunek obsługi do kierowców promów.
Jednocześnie kierowcy ocenili poszczególnych armatorów pod względem tych najważniejszych ich zdaniem zmiennych.

Ulubionymi trasami ankietowanych okazały się być poniższe połączenia:
1. Świnoujście-Ystad,
2. Calais-Dover,
3. Gdynia-Karlskrona,
4. Hoek van Holland – Harwich,
5. Świnoujście – Trelleborg.

Ankietowali uznali, że najlepszą jakość pryszniców i sanitariatów gwarantuje Tallink Silja. Najniższe wyniki w tym zakresie osiągnął DFDS Seaways. Najwyższą jakością jedzenia może poszczycić się przewoźnik Viking Line. Kierowcy nie polecają za to stołować się u operatora Scandlines. Najłatwiejszy dostęp do pryszniców i innych sanitariatów występuje u Tallink Silja, najniższy natomiast u przewoźnika Scandlines. Respondenci ocenili, że najbezpieczniej czują się na promach Tallink Silja, a najniższy poziom bezpieczeństwa odczuwają przeprawiając się promami P&O Ferries. Stosunek jakości jedzenia do ceny jest najlepszy na promach Viking Line, najgorzej natomiast oceniany jest na promach Scandlines.
Najkrócej na przeprawę ankietowani czekają w przypadku przepraw Tallink Silja, a najdłuższy czas oczekiwania na prom występuje w przypadku korzystania z usług DFDS Seaways. Kierowcy uważają, że najlepiej dopasowane godziny odpłynięć statków ma Tallink Silja, a najgorzej sytuacja wygląda w przypadku Eckero Line. Pod względem częstotliwości kursowania jednostek najwyżej został oceniony Tallink Silja, a najniżej DFDS Seaways.
Jeżeli weźmiemy pod lupę pomoc techniczną na promie, to okazuje się ona być na najwyższym poziomie u operatora Finnlines. Najgorsze noty w tym zakresie uzyskał Unity Line.
Na dostęp do internetu mogą liczyć kierowcy przeprawiający się u operatora Viking Line, a nie doświadczą tego luksusu lub za niego dodatkowo zapłacą osoby korzystające z przepraw promowych P&O Ferries.
(red/źr. Promy24.com)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.