Dodaj ogłoszenie o pracy


Unifeeder uruchamia nowe połączenia shortsea z Kłajpedy oraz Gdyni

Armator Unifeeder A/S uruchomił kolejne połączenia, tym razem z Kłajpedy oraz z Gdyni. To już drugi bezpośredni serwis shortsea z portów Gdynia oraz Kłajpeda do Wielkiej Brytanii. Armator oferuje tym samym dwa razy w tygodniu połączenie do Immingham i Hull. Pierwsze zawinięcie nowego serwisu do Gdyni odbędzie się 26 czerwca 2017.

Nowe połączenie umożliwia przewóz ładunków i dostęp do wszystkich kontenerów armatora - 20 ', 40', 40'HCPW oraz 45'HCPW, które są integralną częścią oferty shortsea Unifeeder. Połączenie transportu morskiego z transportem drogowym i/lub kolejowym pozwoli zapewnić klientom w pełni multimodalne i elastyczne dostawy "door to door".
Nowy serwis z portu Gdynia jest alternatywą wobec transportu drogowego. Armator podkreśla, że aktualnie oferowane rozwiązania intermodalne shortsea na bazie kontenerów 45’HC pallet-wide pomiędzy Polską a Wielką Brytanią, Portugalią, Norwegią, Finlandią oraz Rosją są bardzo atrakcyjne pod względem kosztu, zapewniają szybki czas transportu oraz są przyjazne dla środowiska.
(źr. Unifeeder)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.