Dodaj ogłoszenie o pracy


VI Regaty branży TSL

30 maja na malowniczym jeziorze Niegocin nieopodal Wilkasów odbyły się IV Regaty branży TSL. O główny puchar regat rywalizowały 24 załogi. Najlepsza okazała się ekipa Michelin Euromaster pod wodzą Grzegorza Jagaczewskiego.

Łódki rywalizowały z różnym szczęściem. Jedni skupili się na jak najbardziej precyzyjnym sterowaniu jachtem, inni znów próbowali do mety dotrzeć wpław. Na trzecim, ostatnim okrążeniu, na prowadzenie wyszła załoga Transics. Pierwsza boja zdobyta, jeszcze nawrót i… wypadli ze szlaku. „Za szeroko! Za szeroko!” słychać było wrzask kapitana. Przez trywialną pomyłkę liderem została łódka Michelin Euromaster ze swoim kapitanem Grzegorzem Jagaczewskim. Drużyna zwarła szyk, aby sięgnąć po trofeum VI Regat Branży TSL. Na dalszych pozycjach rywalizowały Transics i druga ekipa Euromaster pod przywództwem Adama Ciemieniewskiego, ale bez szans na dogonienie lidera. Pierwsi na mecie byli Michelin Euromaster. Na dalszych uplasowali się Transics (srebro) i Michelin Euromaster II (brąz).
– Organizowane co roku Regaty TSL na stałe wpisały się w kalendarz branży transportowej. Rywalizacja sportowa połączona z atrakcjami, takimi jak zabawy integracyjne i koncerty, są doskonałą okazją do integracji branży – tłumaczy Kasia Grzelak z firmy interLAN, organizującej VI Regaty Branży TSL.
– Trwające niemal trzy dni  spotkanie, ma oprócz integracji, ważny aspekt biznesowy: stanowi wyjątkową okazję, aby w mało formalny sposób wymienić się doświadczeniami i budować sieć kontaktów – wtóruje jej Ingo De Schrijver z firmy Transics a WABCO company, współorganizującej imprezę.

Pracujwlogistyce.pl był patronem medialnym Regat.

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.