Dodaj ogłoszenie o pracy


DPD Polska z tytułem Superbrands 2014/15

Spółka DPD Polska otrzymało wyróżnienie tytułem Superbrands 2014/15 w kategorii marki konsumenckie – usługi – poczta i kurierzy. Certyfikat Superbrands potwierdza obecność DPD do grona najsilniejszych marek konsumenckich na rynku.
Superbrands jest jedyną, niezależną organizacją promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które – dzięki atutom konkurencyjnym – osiągnęły rynkowy sukces.
Proces certyfikacji składa się z trzech etapów. W pierwszym powstaje lista 2400 marek w 110 kategoriach wyłonionych na podstawie statystyk oraz badań rynkowych. W drugiej części przeprowadzane są dokładne badania przez Instytut ARC Rynek i Opinia na próbie 15 tys. ankietowanych, podczas którego stwierdzana jest znajomość danej marki oraz skłonność do jej polecenia. Podczas trzeciego etapu, marki oceniane są przez Radę Marek Superbrands. Eksperci dokonują oceny wizerunkowej siły marki na rynku. Tytuł przyznawany jest markom, które podczas wszystkich trzech etapów zostały odpowiednio wysoko ocenione.
- Jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań w Polsce pozawala nam poznać i zrozumieć układ sił w poszczególnych sektorach rynkowych. Przyglądamy się rynkowi, uwzględniając wszystkie istotne marki w każdej z badanych kategorii. Do tworzenia pierwotnej listy angażujemy ekspertów i dziennikarzy branżowych, a także przeprowadzamy badanie rynku umożliwiające konsumentom dopisanie dodatkowych marek do listy. Badanie konsumenckie jest kluczowym elementem Procesu Certyfikacji Superbrands – mówi Monika Kowalewska, dyrektor projektu Superbrands w Polsce.

(red)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.