Dodaj ogłoszenie o pracy


„Stacja z Paczką” - alternatywa dla „Paczkomatów”?

Stacja z Paczką to całodobowa usługa nadawania i odbierania przesyłek na około 860. stacjach paliw ORLEN w całej Polsce, działająca według modelu multibrokera usług kurierskich. Operatorem i integratorem technicznym Stacji z Paczką jest spółka Dazumi – firma oferująca od 2007 roku rozwiązania technologiczne dla rynku e-commerce oraz branży logistycznej. Spółka działa również jako operator pocztowy świadczący usługi we współpracy z globalnymi firmami przewozowymi.
Stacja z Paczką dostarcza przesyłki w oparciu o trzy modele obsługi kurierskiej. Pozwala na nadawanie przesyłek z dowolnych punktów w Polsce z opcją odbioru na Stacjach Paliw ORLEN oraz umożliwia firmom i osobom fizycznym wysyłanie paczek ze stacji paliw na dowolny adres w kraju lub za granicą. Zapewnia również standardową obsługę kurierską klientów indywidualnych i firm.
Stacja z Paczką to model funkcjonujący w oparciu o sprawdzone rozwiązania logistyczne dostępne w krajach Europy Zachodniej czy Stanach Zjednoczonych. Nadawanie i odbiór przesyłek w punkcie jest najszybciej rozwijającą się usługą logistyczną na świecie i najczęściej wybieraną formą dostaw paczek m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji czy Belgii.
Początki z Rossmanem
Do sieci Dazumi włączonych jest 860 stacji paliw ORLEN. Jedną z sieci handlowych, które podjęły współpracę w zakresie „Stacja Paczka” to sklepy Rossmann. E-zakupy z drogerii Rossnet docierają na wybraną Stację Paliw ORLEN w ciągu 24 godzin od momentu nadania, a więc w czasie nie dłuższym niż tradycyjne dostawy kurierskie. Status przesyłki można monitorować na stronie internetowej operatora.

(red)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.