Dodaj ogłoszenie o pracy


Norbert Dentressangle inwestuje w 530 pojazdów Renault Trucks

Renault Trucks na początku stycznia przekazało kluczyki do pierwszych 100 spośród 530 pojazdów ciężarowych „Guaranteed Made in France”, zamówionych przez Norbert Dentressangle – największą europejską firmę transportową i logistyczną. Po przeprowadzeniu testów w rzeczywistych warunkach eksploatacji przewoźnik był pod ogromnym wrażeniem parametrów technicznych tych pojazdów. Duże znaczenie miał także fakt, że zostały one wyprodukowane we Francji i są napędzane silnikami DTI spelniającymi normę emisji spalin Euro 6. Zamówione modele to Renault Trucks D i Renault Trucks T – Międzynarodowy Samochód Ciężarowy Roku 2015.

Norbert Dentressangle, posiada największą całkowicie własną flotę transportową w Europie, po raz kolejny dał dowód swojego zaufania do Renault Trucks, zamawiając 530 pojazdów z nowej gamy dla kilku swoich europejskich filii. W większości są to modele T, które będą wykorzystywane do realizacji przewozów regionalnych, krajowych i międzynarodowych. W zamówieniu znalazło się również 100 pojazdów dystrybucyjnych serii D.

Swojego wyboru firma Norbert Dentressangle dokonała w oparciu o wyniki kilkumiesięcznego testu pojazdów w rzeczywistych warunkach eksploatacji, a także biorąc pod uwagę fakt, że pojazdy te, jako jedyne posiadały certyfikat „Guaranteed Made in France” („wyprodukowane we Francji”, a nie tylko świadectwo pochodzenia firmy z Francji). Podczas ceremonii przekazania pojazdów, zorganizowanej w siedzibie głównej Renault Trucks w Saint-Priest, dyrektor generalny Norbert Dentressangle, tak uzasadnił swój wybór: – Dostawa nowych pojazdów Renault Trucks spełniających normę emisji spalin Euro 6 jest dla mnie okazją do przypomnienia wszystkim, że Norbert Dentressangle nieustannie inwestuje w działalność transportową. Wybór typu pojazdu ciężarowego jest dla nas kluczowy, ponieważ od tego zależy nasza zdolność zapewniania jakości naszym klientom, komfortu i bezpieczeństwa naszym kierowcom, a także poszanowania środowiska naturalnego z pomocą oszczędnych i proekologicznych silników. Ponadto, jesteśmy dumni, że będziemy mogli w wspierać w całej Europie promocję produktów opatrzonych etykietą „Guaranteed Made in France” – i produkowanych w naszym macierzystym regionie Francji.

(źr. Renault Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.