Dodaj ogłoszenie o pracy


Paweł Bucior polskim zwycięzcą konkursu Renault Trucks - Optifuel Challange 2014

Paweł Bucior współwaściciel firmy Styropianex Transport został polskim zwycięzcą konursu ekonomicznej jazdy Renault Trucks - Optifuel Challange 2014 r. Finał konkursu Optifuel Challange i Szkolenie dla Finalistów Rynku Europy Centralno-Wschodniej odbyły się w dniach 11 i 12 września 2014 w Volvo Group Truck Center w Młochowie.

(na zdj. Paweł Bucior)

Krajowe zawody Optefuel Challange 2014 odbyły się w 6 spośród krajów Rynku Europy Centralno – Wschodniej Renault Trucks – Bułgarii, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji i w Polsce. W sumie wyłóniono 6 zwycięzców, po jednym z każdego kraju. Polski finał wygrał Paweł Bucior – współwłaściciel firmy Styropianex Transport z Leżajska. Paweł Bucior pokonał 9 polskich finalistów eliminacji regionalnych (o zmaganiach podczas konkursu już wkrótce wywiad z Pawłem Buciorem). A było o co walczyć, bowiem firma, w której pracuje zwycięzca wygrał: voucher na usługi serwisowe Renault Trucks, voucher na ubezpieczenie pojazdu ciężarowego na okres 1 roku, voucher na 2 opony Michelin do pojazdu ciężarowego i 200 l oleju Total. Sam mistrz polskiego finału otrzymał też laptop, voucher na opony Michelin do samochodu osobowego i voucher na ubezpieczenie samochodu osobowego.



6 finalistów z krajów Europy Środkowo - Wschodniej weźmie udział w Finale EMEA Optifuel Challange 2014 , który odbędzie się w listopadzie w Nicei we Francji, aby powalczyć o nagrodę główną, którą jest m.in. voucher na kwotę 8000 Euro, a dla firmy, którą reprezentuje zwycięzca pojazd Renault Trucks T 460 na rok użytkowania. Dodatkowo najlepszy kierowca z rynku Europy Centralno-Wschodniej (tu dodatkowa szansa dla zwycięzcy polskiej edycji) wygra voucher na kwotę 4000 Euro, a dla firmy pojazd Renault Trucks T 460 na pół roku użytkowania. Nagroda główna i nagroda dla najlepszego kierowcy z rynku Europy Centralno-Wschodniej sumują się. Gratulujemy i trzymamy kciuki za naszego finalistę!

Renault Trucks zadbało o dobre przygotowanie kierowców do finału. 12 września w Młochowie odbyły się szkolenia / jazdy ekonomiczne zorganizowane dla 6 finalistów z rynku Europy Centralno-Wschodniej, żeby zwiększyć ich szanse w wielkim europejskim finale. Konkurs ma na celu pokazanie nie tylko, że pojazdy Renault Trucks to pojazdy oszczędne, ale również potwierdza zasadność inwestowania w szkolenia kierowców. W dotychczasowych eliminacjach wzorcowy wynik Master Driverów Renault Trucks nie został pobity przez zwycięzców lokalnych eliminacji, a duża rozpiętość wyników tym samym zestawem, na tej samej trasie i w tych samych warunkach jest potwierdzeniem, jak wiele zależy od techniki jazdy danego kierowcy.

(red)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.