Dodaj ogłoszenie o pracy


Optifuel Challenge 2014 - eliminacje zakończone

Eliminacje już za nami. W tegorocznej edycji wzięło udział 457 kierowców, spośród których 10 najlepszych zawalczy o nagrodę główną już wkrótce – 11 września w Młochowie.
W dotychczasowych eliminacjach udział wzięło w sumie 457 kierowców, a ok. 350 właścicieli firm gościło na spotkaniach podsumowujących kolejne eliminacje. Te wyniki potwierdzają ogromne zainteresowanie zagadnieniem wydajności pojazdów, ale także samym nowym modelem Renault Trucks T, bowiem w konkursie Optifuel Challenge uczestnicy mogą nie tylko zawalczyć o jak najlepszy wynik i cenne nagrody, ale również w wielu przypadkach mogą po raz pierwszy przetestować Renault Trucks T 460, którym odbywają jazdy konkursowe.
Każdy kierowca przed jazdą zapoznaje się z nowymi rozwiązaniami zastosowanymi w Renault Trucks T. Konkurs ma na celu pokazanie nie tylko, że pojazdy Renault Trucks to pojazdy oszczędne, ale również potwierdza zasadność inwestowania w szkolenia kierowców.
W dotychczasowych eliminacjach wzorcowy wynik Master Driverów Renault Trucks nie został pobity przez zwycięzców lokalnych eliminacji, a duża rozpiętość wyników tym samym zestawem, na tej samej trasie i w tych samych warunkach jest potwierdzeniem, jak wiele zależy od techniki jazdy danego kierowcy.

Finał krajowy odbędzie się już 11 września w Volvo Group Truck Center Młochów. Najlepszy kierowca z Polski weźmie udział w szkoleniu organizowanym dla rynku Europy Centralno-Wschodniej, a następnie powalczy o najwyższe laury w listopadzie we Francji.
W finale polskim jest o co walczyć, bowiem firma, w której pracuje zwycięzca ma możliwość wygrać: voucher na usługi serwisowe Renault Trucks, voucher na ubezpieczenie pojazdu ciężarowego na okres 1 roku, voucher na 2 opony Michelin do pojazdu ciężarowego i 200 l oleju Total. Mistrz polskiego finału otrzyma natomiast laptop, voucher na opony Michelin do samochodu osobowego i voucher na ubezpieczenie samochodu osobowego.
W europejskim finale do zdobycia są voucher na kwotę 8000 Euro, a dla firmy pojazd Renault Trucks T 460 na rok użytkowania. Dodatkowo najlepszy kierowca z rynku Europy Centralno-Wschodniej (tu dodatkowa szansa dla zwycięzcy polskiej edycji) wygra voucher na kwotę 4000* Euro, a dla firmy pojazd Renault Trucks T 460 na pół roku użytkowania. Nagroda główna i nagroda dla najlepszego kierowcy z rynku Europy Centralno-Wschodniej sumują się.

Zwycięzcy tegorocznych eliminacji:
Paweł Bucior - Styropianex Transport Sp. z o.o.; Dariusz Miśkowiec -Międzynarodowy Transport Drogowy " Miśkowiec"; Zenon Korsak - Kortrans Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe Zenon Korsak; Krzysztof Dusza -Ludwig Międzynarodowy Transport Drogowy; Mateusz Skrzypek -Sped Partner Sp. z o.o.; Zbigniew Gałek -Dartom Sp. z o.o.; Paweł Lutostański -PHU Euro Trans Paweł Lutostański.; Marek Szerenos -PHU Transmark; Łukasz Kołtonowski -TOM TRANS;  Dariusz Bogusz - Damika - Trans Bogusz Dariusz.
za info renault trucks

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.