Dodaj ogłoszenie o pracy


Trans Polonia konsekwentnie realizuje program inwestycji w tabor pojazdów

Trans Polonia SA, rozpoczęła sukcesywnie inwestować w nowoczesny tabor transportowy już w roku 2011. Firma uruchomiła specjalny program inwestycyjny pod nazwą “Chemia Nowe Rynki”, który umożliwił znaczne rozbudowanie floty, w szczególności w obszarze logistyki ciekłych chemikaliów.

Tylko w roku 2011 spółka wprowadziła do swojej floty m.in. ciągniki siodłowe, naczepy-cysterny, podwozia kontenerowe o wartości ponad 7 mln zł. W roku 2012 nabyto jednostki transportowe za łączną kwotę ponad 10,5 mln zł.  W roku 2013 wystąpiły kolejne inwestycje w tabor własny, w tym zakup 18-stu ciągników siodłowych, 13-stu naczep-cystern oraz 10-ciu naczep-chłodni za łączną kwotę ponad 11 mln zł. Sprzęt wykorzystany został przez całą Grupę Kapitałową, między innymi do realizacji zleceń z zakresu transportu płynnych produktów spożywczych oraz przewozu produktów spożywczych w naczepach-chłodniach w temperaturze kontrolowanej. Logistykę tych rodzajów ładunków Trans Polonia rozwija systematycznie od ponad trzech lat, wykorzystując zdobyte wcześniej kompetencje w transporcie płynnych ładunków chemicznych.

Rok 2014, to kolejny czas inwestycji w nowoczesne jednostki transportowe, które dedykowane są głównie do przewozu ciekłej chemii. Tegoroczny program zakupu nowych ciągników oraz cystern powinien zostać sfinalizowany do końca bieżącego roku,  a jego skala będzie większa niż w minionym roku 2013.

– Zrealizowane inwestycje to gwarancja utrzymania wysokiej dynamiki wzrostu skali działalności, a tym samym zwyżka wyników finansowych. Rozbudowa floty zwiększy naszą konkurencyjność w ramach kompleksowej oferty dla klientów oraz w niezagospodarowanych dotąd obszarach – podsumował Dariusz Cegielski, Prezes Zarządu Trans Polonia S.A.

(źr. Trans Polonia)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.