Dodaj ogłoszenie o pracy


Volvo Trucks nagrodzone tytułem Business Superbrands

Tytuły Superbrands są przyznawane dla najsilniejszych marek w 87 krajach na całym świecie, w tym również w Polsce. Marka Volvo Trucks otrzymała tytuł Business Superbrands 2013/14, jako jedna z 7 nagradzanych marek.

Tytuły wręczono pod koniec maja tego roku podczas Gali Superbrands 2013/2014 w Warszawie. W tym roku była to szczególna gala, bo jubileuszowa, organizowana z okazji 10-lecia projektu w Polsce. Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B. Jeden z tytułów Business Superbrands w Polsce otrzymała marka Volvo Trucks.
- Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia – mówi Małgorzata Kulis, dyrektor generalny Volvo Group Trucks Poland. – Jest to uznanie dla marki przez szeroko pojęty rynek, co potwierdza niezależne badanie, ale również  uznanie ze strony autorytetów wchodzących w skład Rady Marek. Volvo Trucks to lider rynku pod względem jakości, innowacji, technologii i bezpieczeństwa. Jesteśmy  „customer company”, czyli firmą zorientowaną na klienta, co ma bezpośrednie przełożenie na postrzeganie naszej marki. Dziękujemy za docenienie naszego dziedzictwa, produktów i pasji, którą dzielimy z naszymi klientami reprezentując markę Volvo Trucks na polskim rynku.
Firma Volvo Group Trucks Poland dołączyła do elitarnego Klubu, a marka Volvo Trucks znajduje się w Albumie Superbrands, uważanym za „biblię brandingu”.

Informacje o organizacji Superbrands i projekcie Superbrands Polska: Superbrands to jedyna na świecie niezależna organizacja promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie. Projekt Superbrands obecny jest w Polsce od 2004 roku. W każdej edycji wyłaniani są liderzy wśród marek biznesowych i konsumenckich. Statuetki i dyplomy Superbrands przyznawane są na podstawie wyników corocznych niezależnych badań rynku oraz głosów tzw. Rady Marek - niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu.

(źr. za inf. Volvo Trucks Poland)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.