Tytuły Superbrands są przyznawane dla najsilniejszych marek w 87 krajach na całym świecie, w tym również w Polsce. Marka Volvo Trucks otrzymała tytuł Business Superbrands 2013/14, jako jedna z 7 nagradzanych marek.
Tytuły wręczono pod koniec maja tego roku podczas Gali Superbrands 2013/2014 w Warszawie. W tym roku była to szczególna gala, bo jubileuszowa, organizowana z okazji 10-lecia projektu w Polsce. Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B. Jeden z tytułów Business Superbrands w Polsce otrzymała marka Volvo Trucks.
- Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia – mówi Małgorzata Kulis, dyrektor generalny Volvo Group Trucks Poland. – Jest to uznanie dla marki przez szeroko pojęty rynek, co potwierdza niezależne badanie, ale również uznanie ze strony autorytetów wchodzących w skład Rady Marek. Volvo Trucks to lider rynku pod względem jakości, innowacji, technologii i bezpieczeństwa. Jesteśmy „customer company”, czyli firmą zorientowaną na klienta, co ma bezpośrednie przełożenie na postrzeganie naszej marki. Dziękujemy za docenienie naszego dziedzictwa, produktów i pasji, którą dzielimy z naszymi klientami reprezentując markę Volvo Trucks na polskim rynku.
Firma Volvo Group Trucks Poland dołączyła do elitarnego Klubu, a marka Volvo Trucks znajduje się w Albumie Superbrands, uważanym za „biblię brandingu”.
Informacje o organizacji Superbrands i projekcie Superbrands Polska: Superbrands to jedyna na świecie niezależna organizacja promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie. Projekt Superbrands obecny jest w Polsce od 2004 roku. W każdej edycji wyłaniani są liderzy wśród marek biznesowych i konsumenckich. Statuetki i dyplomy Superbrands przyznawane są na podstawie wyników corocznych niezależnych badań rynku oraz głosów tzw. Rady Marek - niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu.
(źr. za inf. Volvo Trucks Poland)