Dodaj ogłoszenie o pracy


Znamy zwycięzców 4. Regat Branży TSL o Puchar PISiL | ShipCup ’14

W dniach 12 - 15 czerwca 2014 roku odbyła się czwarta już edycja regat branży TSL o Puchar Polskiej Izby Spedycji i Logistyki | ShipCup ’14.

W czwartek 12 czerwca, od południa uczestnicy zjeżdżali do bazy w Porcie PTTK Wilkasy k. Giżycka na Mazurach. Wspólna kolacja, koncert szantowy i dobry humor sprawiły, że impreza tego dnia trwała do białego rana. Do startu zgłosiło się 10 załóg, reprezentujących 8 firm. Organizatorzy zapewnili wszystkim jednakowe jachty kabinowe typu Maxus 24.

W ciągu dwóch dni rozegrano aż 14 wyścigów. Pogoda była iście regatowa i nie obyło się bez typowo żeglarskich przygód (porwane żagle, kolizje i mocne przechyły). Zmagania zabezpieczała pływająca jednostka Ratowników Wodnych, a nad prawidłowym przebiegiem czuwał sędzia. Atmosfera panująca wśród uczestników na wodzie i w tawernie DeZeTa była wyśmienita. Na pewno wielka w tym zasługa samych delegatów, którzy niemal natychmiast zintegrowali się i dobrze się ze sobą bawili. Słowa uznania należą się również organizatorom, którzy tak samo jak w poprzednich latach, stanęli na wysokości zadania, aby niczego nie zabrakło.

W niedzielę po śniadaniu odbyła się uroczysta ceremonia zakończenia regat, podczas której nastąpiło wręczenie unikatowych pucharów i medali. Uczestnicy postanowili nawiązać do starych zwyczajów panujących w największych regatach i skippera zwycięzców uraczyli przymusową kąpielą w jeziorze Niegocin.

Poniżej końcowa klasyfikacja:
1.    Shipco Transport
2.    PCC Intermodal
3.    Sealand Logistics
4.    ATC Cargo
5.    DB Schenker | granatowa bandera
6.    DB Schenker | biała bandera
7.    BCT Gdynia
8.    Balticon
9.    Loconi Intermodal | ciemna bandera
10.  Loconi Intermodal | biała bandera

red.

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.