Dodaj ogłoszenie o pracy


Optifuel Challenge 2014 - trwają zmagania kierowców

Zbliżamy się do półmetku polskiej edycji konkursu Optifuel Challenge 2014. Mamy za sobą już eliminacje w Rzeszowie, Krakowie, Wrocławiu, Mikołowie, Rzgowie i Młochowie.

W dotychczasowych eliminacjach udział wzięło w sumie 290 kierowców, a 240 właścicieli firm zagościło na spotkaniach podsumowujących kolejne eliminacje. Te wyniki potwierdzają ogromne zainteresowanie zagadnienim wydajności pojazdów, ale także samym nowym modelem Renault T, bowiem w konkursie Optifuel Challenge uczestnicy mogą nie tylko zawalczyć o jak najlepszy wynik i cenne nagrody, ale również w wielu przypadkach mogą po raz pierwszy przetestować Renault T 460, na którym odbywają się jazdy. Każdy kierowca przed jazdą zapoznaje się z nowymi rozwiązaniami zastosowanymi w Renault T. Konkurs ma na celu pokazanie nie tylko, że pojazdy Renault Trucks to pojazdy oszczędne, ale również potwierdza sens inwestowania w szkolenia kierowców.
W dotychczasowych eliminacjach wzorcowy wynik Master Driverów Renault Trucks nie został pobity przez zwycięzców lokalnych eliminacji, a duża rozpiętość wyników tym samym zestawem, na tej samej trasie i w tych samych warunkach jest potwierdzeniem, jak wiele zależy od techniki jazdy danego kierowcy.

Harmonogram dalszych zmagań konkursowych przedstawia się następująco:
VOLVO GROUP TRUCK CENTER OSTROŁĘKA 25-27.06.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER SUWAŁKI 2-4.07.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER GDYNIA 9-11.07.2014
AUTOSFERA, BIAŁA PODLASKA 23-25.07.2014
Finał krajowy:
VOLVO GROUP TRUCK CENTER MŁOCHÓW 11.09.2014

Szkolenie dla najlepszych kierowców Rynku Europy Centralno-Wschodniej, zwycięzców krajowych finałów:
VOLVO GROUP TRUCK CENTER MŁOCHÓW 11-12.09.2014

Finał europejski:  Lyon, listopad 2014.

W konkursie Optifuel Challenge jest o co walczyć. Oprócz zwycięstwa i pamiątkowego dyplomu na każdego ze zwycięzców eliminacji lokalnych czekają nagrody: dla firmy, w której pracuje zwycięzca voucher na obsługę w serwisie, w którym odbywają się eliminacje i szkolenie 1 kierowcy z jazdy ekonomicznej przeprowadzone przez instruktorów Renault Trucks. Z kolei najlepszy kierowca otrzyma rejestrator trasy Garmin z GPS-em  i nagrody rzeczowe od Renault Trucks i sponsorów.
W finale polskim uczestnicy będą walczyć o nagrody dla firmy, którą reprezentują: voucher na usługi serwisowe Renault Trucks, voucher na ubezpieczenie pojazdu ciężarowego na okres 1 roku, voucher na 2 opony Michelin do pojazdu ciężarowego i 200 l oleju Total. Mistrz polskiego finału otrzyma nagrody w postaci m.in. laptopa, voucher na opony Michelin do samochodu osobowego i voucher na ubezpieczenie samochodu osobowego.
W europejskim finale, który odbędzie się w listopadzie w Lyonie do zdobycia są voucher na kwotę 8000*euro, a dla firmy pojazd Renault T 460 na rok użytkowania. Dodatkowo najlepszy kierowca z rynku Europy Centralno-Wschodniej (tu dodatkowa szansa dla zwycięzcy polskiej edycji) wygra voucher na kwotę 4000*euro, a dla firmy pojazd Renault T 460 na pół roku użytkowania. Nagroda główna i nagroda dla najlepszego kierowcy z rynku Europy Centralno-Wschodniej sumują się.

Zgłoszenia do udziału w konkursie przyjmują reprezentanci handlowi Renault Trucks w poszczególnych lokalizacjach. Ilość miejsc ograniczona. Szczegóły konkursu znajdują się też na stronie renault-trucks.pl.

Tegoroczna edycja nie mogłaby się odbyć bez zaangażowania partnerów Renault Trucks, którzy towarzyszą nam przez cały konkurs: Renault Trucks Financial Services (atrakcyjna oferta finansowania fabrycznego), Michelin Polska (zestawy konkursowe wyposażone są w opony Michelin), Total Polska (silniki fabrycznie są napełnione energooszczędnym olejem Renault Trucks Oils), Wielton (w skład zestawów konkursowych wchodzą naczepy kurtynowe NS3K M2 - jeden z flagowych produktów tej marki). Patronami konkursu po raz pierwszy są w tym roku: PZU („PZU z myślą o bezpieczeństwie”) i VOITH (producent retardera, w który mogą być wyposażone pojazdy Renault Trucks).
Konkurs jazdy ekonomicznej jest przeprowadzany na 3 identycznych obciążonych 22 tonowymi ładunkami zestawach Renault T 460 (silnik DTI11 o mocy 460 KM i momencie obrotowym 2200 Nm) wyposażonych w systemy Optifleet oraz Optifuel Infomax.
Zapraszamy do śledzenia dalszych etapów konkursu: www.renault-trucks.pl

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.