Dodaj ogłoszenie o pracy


Musisz je koniecznie zobaczyć - szwedzkie dziedzictwo w nowych filmach Volvo Trucks

Jutro Szwedzi będą obchodzić Narodowe Święto Szwecji. Z tej okazji  Volvo Trucks przygotowało kampanię pt. „Szwedzki Tydzień”, na którą składa się siedem krótkich zabawnych filmów o nawykach i charakterze Szwedów.

Celem kampanii jest pokazanie szwedzkich korzeni marki Volvo Trucks w zabawny sposób. Volvo Trucks nie byłoby tym, czym jest dzisiaj bez szwedzkiej kultury innowacji, bezpieczeństwa w ruchu drogowym i kreatywnych przerw kawowych. Właśnie to jest tematem przewodnim najnowszej kampanii „Szwedzki tydzień”, której start zaplanowany jest na dzień Narodowego Święto Szwecji (6 czerwca).

Kampania składa się z siedmiu krótkich filmów, które z przymrużeniem oka pokazują różne aspekty „szwedzkości”, przyczyniające się do kształtowania marki Volvo Trucks. Główną rolę w filmach gra Peter Stormare, hollywoodzki aktor pochodzący ze Szwecji.

- Chcemy pokazać nasze szwedzkie pochodzenie i jego wpływ na markę, od jej powstania w 1928 roku do dnia dzisiejszego - wyjaśnia Åsa Theleen, Brand & Marketing Communications Manager for Merchandise w Volvo Trucks.

Peter Stormare jest bardzo dumny z udziału w tej kampanii. - Kiedy zadzwonił telefon z zapytaniem czy chciałbym zaangażować się w tę kampanię, poczułem się jak gdyby odrodziła się ABBA i zaprosiła mnie do zagrania w ich nowym teledysku - mówił Peter Stormare.

Kampania, która jest częścią akcji promującej kolekcję Volvo Trucks „Heritage” (Dziedzictwo), trwać będzie od 2 do 8 czerwca. Filmy będzie można obejrzeć na kanale Volvo Trucks na portalu Youtube.

Bezpośredni link do filmów: Szwedzki tydzień

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.