Jutro Szwedzi będą obchodzić Narodowe Święto Szwecji. Z tej okazji Volvo Trucks przygotowało kampanię pt. „Szwedzki Tydzień”, na którą składa się siedem krótkich zabawnych filmów o nawykach i charakterze Szwedów.
Celem kampanii jest pokazanie szwedzkich korzeni marki Volvo Trucks w zabawny sposób. Volvo Trucks nie byłoby tym, czym jest dzisiaj bez szwedzkiej kultury innowacji, bezpieczeństwa w ruchu drogowym i kreatywnych przerw kawowych. Właśnie to jest tematem przewodnim najnowszej kampanii „Szwedzki tydzień”, której start zaplanowany jest na dzień Narodowego Święto Szwecji (6 czerwca).
Kampania składa się z siedmiu krótkich filmów, które z przymrużeniem oka pokazują różne aspekty „szwedzkości”, przyczyniające się do kształtowania marki Volvo Trucks. Główną rolę w filmach gra Peter Stormare, hollywoodzki aktor pochodzący ze Szwecji.
- Chcemy pokazać nasze szwedzkie pochodzenie i jego wpływ na markę, od jej powstania w 1928 roku do dnia dzisiejszego - wyjaśnia Åsa Theleen, Brand & Marketing Communications Manager for Merchandise w Volvo Trucks.
Peter Stormare jest bardzo dumny z udziału w tej kampanii. - Kiedy zadzwonił telefon z zapytaniem czy chciałbym zaangażować się w tę kampanię, poczułem się jak gdyby odrodziła się ABBA i zaprosiła mnie do zagrania w ich nowym teledysku - mówił Peter Stormare.
Kampania, która jest częścią akcji promującej kolekcję Volvo Trucks „Heritage” (Dziedzictwo), trwać będzie od 2 do 8 czerwca. Filmy będzie można obejrzeć na kanale Volvo Trucks na portalu Youtube.
Bezpośredni link do filmów: Szwedzki tydzień