Dodaj ogłoszenie o pracy


ShipCup’14 o puchar Prezesa PISiL

4-te regaty branży TSL o Puchar Polskiej Izby Spedycji i Logistyki | ShipCup ’14 odbędą się w dniach 12 - 15 czerwca 2014 roku na Mazurach nad Jeziorem Niegocin. Bazą regat, wzorem lat ubiegłych, będzie Port PTTK Wilkasy. Wyścigi odbędą się na jachtach kabinowych typu Maxus 24, które będą również zakwaterowaniem dla załóg.

Przedsięwzięcie ma charakter sportowo rekreacyjny, łączący rywalizację w regatach jachtów kabinowych z szeroko pojętą integracją przedstawicieli branży. Jest to już czwarta edycja tej imprezy, w której weźmie udział 10 załóg, reprezentujących 8 firm z branży TSL (w kolejności zgłoszeń): Shipco Transport, DB Schenker (2 załogi), BCT Gdynia, Balticon, PCC Intermodal, Loconi Intermodal (2 załogi), Sealand Logistics oraz ATC Cargo. Regaty będą prowadzone przez sędziego Polskiego Związku Żeglarskiego oraz zabezpieczane przez mazurskich ratowników wodnych.

Regaty ShipCup to nie tylko świetna okazja do promocji marki firmy, ale również niesamowita możliwość na zintegrowanie i zmotywowanie swoich pracowników oraz sposób na pozapłacowe nagrodzenie ich codziennego wysiłku, a jednocześnie na zacieśnienie współpracy zespołowej. Nie można również nie docenić aspektu biznesowego tego projektu, który przekłada się na wymierne korzyści poprzez promocję firmy i kontakty w szeroko rozumianej branży TSL.

Organizatorem Regat ShipCup ’14 jest „SAIL Roman Paschke” oraz grupa pasjonatów żeglarstwa, na co dzień pracujących w firmach spedycyjnych. Ich celem jest stworzenie projektu, w którym będzie można konkurować, nie tylko na polu biznesowym, propagując przy okazji aktywny styl wypoczynku, jakim jest żeglarstwo.

red

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.